Aktualno

Vlahušića zasmetale kritike javnosti

Vlahušića zasmetale kritike javnosti

Grad Dubrovnik 24. siječnja organizira javno izlaganje o Prijedlogu Urbanističkog plana uređenja ''Športsko-rekreacijski centar s golfskim igralištem i turističkim naseljem Bosanka-sjever i Bosanka-jug'' koje će voditi gradonačelnik Grada Dubrovnika Andro Vlahušić.

Nazočnost gradonačelnika Vlahušića nije bila potrebna na javnom izlaganju Studije utjecaja na okoliš Sportsko-rekreaacijskog centra s golf igralištem na Srđu, koje nije organizirao Grad Dubrovnik, a na kojem su sukladno propisima nazočili stručni predstavnici Grada, kompetentni da ocijene kvalitetu sadržaja studije, kao i drugi stručnjaci relevantni za očuvanje eko-sustava u obuhvatu plana.

Svođenje takve stručne rasprave na politiziranje potiče navijačku atmosferu i postupak čini manje korisnim u smislu rješavanja konkretnih izazova prilikom donošenja ovog značajnog urbanističkog plana. Inače, projekt razvoja športsko-rekreacijskog centra s golf igralištem je u Prostorni plan Dubrovačko-neretvanske županije uvršten još 2003., a u GUP Grada Dubrovnika 2005.

Sveobuhvatna procedura koju Grad Dubrovnik vodi pokrenuta je kako bi se osigurala transparentnost postupka i mogućnost sudjelovanja šire javnosti u donošenju istog. Gradska uprava kontinuirano je u ovom postupku, kao i u usporedivim postupcima donošenja prostornih planova, poštivala sve zakonske rokove javnog uvida, produljivala rokove i proširivala tehničke mogućnosti za davanje primjedbi i prijedloga te uvijek bila na raspolaganju svim građanima, a posebno zainteresiranoj javnosti. Obzirom na povećani interes dijela javnosti te značaj UPU-a

„Športsko-rekreacijskog parka s golf igralištem i turističkim zonama Bosanka sjever i Bosanka jug“ Grad Dubrovnik će nastaviti s posebnom pažnjom provoditi sve faze postupka izrade ovog urbanističkog plana, a uvid javnosti će i dalje biti potpun i neposredan.

PRIGODNI PROGRAM Jubilarna deseta obljetnica SHKM u Dubrovniku

GOSTOVANJE U HERCEG NOVOM ‘Vidi kako Lokrum pere zube’ pred crnogorskom publikom

Ivana Mijić Vulinović