Natrag
21.11.2018 13:16

facebook

twitter

google

rss

dulist

USKORO NOVI NAMET Iznajmljivačima skuplji odvoz otpada

14.10.2018 @ 21:36 Dulist Grad

Podijelite:

Nakon što su se tijekom ljeta potvrdile najave kako će im od prvog dana 2019. godine poskupiti paušal i do 1500 kuna, a iznos boravišne pristojbe za 25 posto, čini se da je pred dubrovačkim privatnim iznajmljivači novi namet.

Kako neslužbeno saznajemo, gradska tvrtka Čistoća Dubrovnik odlučila je aktivirati stavku cjenika za naplatu odvoza otpada privatnim iznajmljivačima, ali je i korigirati. Naime, na internetskoj stranici Čistoće dostupan je aktualan cjenik koji je na snazi od 1. siječnja 2016. godine. U njemu cijena za iznajmljivače apartmana iznosi 28,08 kuna (25 kuna iznos + 3,08 kuna naknade) po ležaju, međutim stoji i napomena kako se baš ta odredba ne provodi.

Vlahušićeva politička odluka
Bolji poznavatelji zbivanja u Čistoći objasnit će to kao posljedicu političke odluke bivšeg gradonačelnika Andra Vlahušića, koji je najprije ‘amenovao’ prijedlog, a potom zaustavio njegovu implementaciju, jer ga je navodno procijenio udarom na glasačko tijelo. Tako da su, zapravo, iznajmljivači plaćali račune kao i svi ostali građani – kućanstva po litri komunalnog otpada 0,12 kuna. S novom odlukom, koja bi se kako saznajemo trebala naći na dnevnom redu iduće sjednice Gradskog vijeća, iznajmljivači će konačno dobiti svoju cijenu odvoza otpada, i to 27 kuna po ležaju (bez pomoćnih). S jednom jako bitnom ogradom – iznajmljivači će odvoz po toj cijeni plaćati samo u mjesecima kada posluju. Dakle, proći će jeftinije nego po starom cjeniku, ali će zapravo proći skuplje jer se stari cjenik nije odnosio na apartmane.

Što s ugostiteljima?
Inače, neslužbeno se može saznati kako je u Čistoći donesena odluka o povećanju cijena i za ugostiteljske objekte. Glavni cilj je odvojiti fizičke od pravnih osoba, s tim da će se ubuduće inzistirati da sve pravne osobe imaju isključivo vlastite spremnike. Pritom ne bi smio biti problem s prostorom, što se često znalo čuti kao izgovor, jer u Čistoći logično smatraju kako ugostiteljski objekti imaju prostor za skladištenje robe pa će se naći mjesta i za spremnike. Tako bi se istodobno uspostavila kontrola nad količinom proizvedenog otpada, ali i nad načinom njegovog zbrinjavanja. Iz Čistoće očekuju kako će, ako samo taj dio plana zaživi, riješiti velik dio problema s odlaganjem. Inače, ova ideja nije nova, jer se može isčitati i iz aktualne odluke o komunalnom redu grada Dubrovnika.

Iveković: Ništa ne skrivamo, ali…
Ipak, direktor Čistoće Marko Iveković nije htio komentirati ove neslužbene informacije jer još ništa nije službeno.

— Još uvijek cjenik odvoza otpada nije donesen pa ga ne bih smio ni komentirati. Imamo radnu verziju koju smo predstavili Gradu Dubrovniku. Uvodimo još neke male korekcije. Nemamo što skrivati, ali bilo bi neozbiljno da izađe u medijima prije nego bude služben – kratko nam je odgovorio Iveković.

Komentari





O autoru: Dulist


Iz rubrike
   Impressum | Privatnost | Uvjeti
  © 2018 dulist d.o.o. Sva prava pridržana