Aktualno

U Nonu Anu umjesto nafte ulili vodu!

– Voda je ušla u sustav motora None Ane i pogasila nam dva motora, te smo se uspjeli s druga dva nekako dovući do obale – kaže za duList koncesionar ovog katamarana Lenko Garbin.

Naime, jučer je ploveći svojom standardnom rutom, Nona Ana odjednom stala i počela plutati ispred Kalamote.

– Ne znam kako se to dogodilo, uzimamo naftu od INE, ali je kamion bio unajmljen, tj privatnik. Na kraju su nam dva motora stala te smo se na jedvite jade dovukli – kaže Garbin, te dodaje kako je sreća u nesreći što je jučerašnji dan bio bez nevremena, odnosno bila je bonaca, a dodaje kako je i velika stvar što se nisu ugasila sva četiri motora.

Sanacija je u tijeku, a šteta, koja tek ima biti procijenjena, je velika.

– Sama činjenica da moramo dovući brod iz Zadra za zamjenu dok ne popravimo Nonu Anu je već trošak – kaže Garbin.
Danas još neće biti plovidbe na ruti None Ane, već se putnici voze autobusima do Prapratnog, te Jadrolinijom do Sobre što, kaže, Garbin, oduzima puno vremena.

NONA ANA izgrađen je 1990. godine u brodogradilištu Harding Verft, u Norveškoj. Plovi na brzobrodskoj liniji 9807 Dubrovnik – Šipan – Mljet – Korčula – Lastovo.
NONA ANA je brzi brod za prijevoz 200 putnika u 2 salona, tonaže 217 BRT, 92 NT, dužine 28,75 m, širine 8,00 m, gaza 2,90 m, brzine 30 Nm. Pogonska snaga dva diesel motora je 2 x 1260 kW.

Pročitajte još

Pripazite ispred Mercantea, kamioni ‘razvalili’ asfalt!

Dulist

Vlada povećala kvote za uvoz radne snage za 3000 radnih dozvola

Dulist

LJETO U VALAMARU Night at the Oscars i animirani filmovi u Parku Maslinata

Dulist