Zanimljivosti

Novinari iz cijelog svijeta pišu o Dubrovniku

Dubrovnik je oduvijek privlačio brojne zainteresirane pustolove i putnike, a u posljednje vrijeme o tome svjedoče brojni novinarski posjeti i interes medija za našu ponudu.

Posebno se ističu posjete novinara s dalekih tržišta poput Japana, Brazila, Koreje i drugih. Jedna od najsnažnijih promocija Dubrovnika kao omiljene turističke destinacija svakako su objave u inozemnim medijima.

Proteklih mjeseci naš je grad posjetilo stotinjak respektabilnih izvjestitelja iz Europe i svijeta. Neki medijski prilozi već su objavljeni u prestižnim izdanjima na tim tržištima, dok se cijeli niz objava i televizijskih reportaža tek očekuje.

Dubrovnik je tako ovog mjeseca na naslovnici Inflight magazina „Skyward“ japanskog nacionalnog prijevoznika JAL airlines. Izdanje će se distribuirati na svim domaćim i međunarodnim letovima ove značajne avio kompanije koja mjesečno bilježi više milijuna putnika. Ekipa je u Dubrovniku boravila u ožujku, uz podršku Turističke zajednice grada Dubrovnik i Zračne luke Dubrovnik, a rezultat posjeta je reportaža objavljena u svibanjskom izdanju magazina na čak dvanaest stranica posvećenih  tradiciji i gastronomiji Dubrovnika i okolice. Autorica teksta Akiko Ohwada slovi kao jedna od najboljih poznavateljica Hrvatske u Japanu i autorica je brojnih japanskih vodiča i sličnih izdanja posvećenih Hrvatskoj.

Osim ove objave, pojavljuje se sve više interesa s brazilskog tržišta. Prilog promociji naše ponude  je i izdanje magazina „Viajar pelo mundo“ u kojemu autorica Cristiane Sinatura priča priču o Dubrovniku i u kontekstu snimanja planetarno popularnog serijala „Game of Thrones“.
Magazin IATE brazilskoj čitalačkoj publici predstavlja dubrovačku skupinu  „Storm chasers“ u tekstu popraćenom fascinantnim fotografijama Dubrovnika u nevremenu. Proteklog tjedna je u Dubrovniku održano  modno snimanje za Boulevard Shopping Brazil (lanac trgovackih centara sa turistickim agencijama u Brazilu).

Tijekom mjeseca svibnja u našem gradu u suradnji sa Glavnim uredom HTZ –a, TZ Dubrovačko neretvanske županije boravili su novinari iz Češke, Francuske, Italije, SAD –a, Japana, dvije njemačke TV kuće SWR s emisijom „Kaffe oder Tee“ (kava ili čaj) i TV kuću SR s emisijom „Dubrovnik, da will ich hin“(„Dubrovnik, tamo želim ići“).

Pozornost novinara posvećuje se i gastronomiji, vinima, pustolovnim programima i sličnim atraktivnim sadržajima koje su u našoj ponudi sve prisutnije.

Prije nekoliko dana objavljen je i tekst na web-stranici britanskog izdanja National Geographic Traveller, s najboljim preporukama za boravak u Dubrovniku koji će najbrojnije goste Dubrovnika opet podsjetiti na šaroliku ponudu njima omiljenog odredišta.
 

Pročitajte još

NAJBOLJI LIKOVNI RADOVI Djeca prepoznala važnost civilne zaštite

Dulist.hr

‘HALO BING’ Alan Ford vraća se u Dubrovačke knjižnice

Dulist

Čak 10 ‘Oskara znanja’ stiže u Dubrovnik, najbolji su učenici Umjetničke škole

Dulist