Natrag
17.10.2018 07:19

facebook

twitter

google

rss

dulist

JAVNA GARAŽA Prije parkiranja, dobro otvorite oči i proučite cijene!

10.10.2018 @ 22:25 Maria Prkut Aktualno
3;3

Podijelite:

Problem parkinga u Dubrovniku postao je svakodnevica građana. No, ne predstavlja problem samo za domaću čeljad, već i za goste grada.

Na internetskoj stranici Trip Advisor jedan od upita gostiju je i gdje je najbolje parkirati u blizini povijesne jezgre. Uz brojne komentare kako je parking skup i noćna mora za turiste tijekom sezone, kao prijedlog rješenja izdvaja se Javna garaža koja je prema komentarima skupa, no ‘nema previše drugih opcija’. Tijekom ljeta, susreli smo se s brojnim slučajevima u kojima su se kako naši sugrađani, tako i stranci, osjetili prevarenima. Razlog je visok račun za jednodnevno parkiranje u javnoj garaži. Prema njihovim pričama, bili su neugodno iznenađeni nakon što su za 24 sata parkiranja u Javnoj garaži dobili račun od 1200 kuna. Naime, očekivali su kako će cijeli dan parkiranja platiti 480 kuna. To je inače cijena dnevne karte tijekom sezone, odnosno od 1. lipnja do 30. rujna, kako stoji u cjeniku koji se može pronaći na Internetu.

Potrebno je platiti unaprijed
Cijena dnevne karte jest 480 kuna kao što je istaknuto u jedinom cjeniku na internetskoj stranici Turističke zajednice Grada Dubrovnika. No, nedostaje bitna informacija koja se može pronaći na tabli na ulazu u garažu. Naime, potrebno je obaviti prepaid kupnju dnevne karte, odnosno unaprijed platiti uslugu parkiranja u javnoj garaži. — Sve PREPAID parkirne karte kupiti 15 minuta od ulaska u garažu, jer će se u suprotnom primijeniti naplata parkiranja po satu. Karte kupiti u uredu operatera garaže na razini 0 – stoji na tabli uz prijevod na nekoliko jezika. Dakle, netko tko se ravna samo prema informacijama na Internetu i ne provjeri informacije na tabli na ulazu, može se gadno zafrknuti. Ako ne platite unaprijed, naplaćuje vam se svaki započeti sat po cijeni od 40 kuna. To je zasigurno i slučaj s našim sugrađanima i strancima koji su se osjećali prevarenima zbog neočekivanog iznosa na računu. Očito je kako nisu znali za prepaid plaćanje jer informaciju nije moguće pronaći na Internetu, a naposljetku nisu primijetili što piše na tabli na ulazu u garažu.

Bez pritužbi
-Nismo primili pritužbe za situacije koje navodite da su ih imali naši sugrađani, a i stranci – istaknuli su iz tvrtke Projekt Garaža. Kako ističu, korisnici Javne garaže su ‘zadovoljni što imaju opciju pretplatne karte (prepaid ticket) jer s takvom kartom mogu ostvariti neograničen broj ulazaka i izlazaka za vrijeme trajanja karte’. — Na samom ulasku u Javnu garažu postavljena je obavijest na šest jezika o uvjetima korištenja višednevne karte. Također su postavljene i naljepnice na samim ulaznim kolonama i na svakoj etaži pored lifta. Dodatno napominjemo da se i na svim našim automatskim naplatnim uređajima nalaze dvojezične obavijesti-upozorenja kojima obavještavamo korisnike ukoliko nisu uzeli kartu, istu mogu zatražiti u uredu operatera – istaknuli su.

Odsad pažljivije čitajte informacije kako vam ne bi ‘udarili po džepu’.

 

Komentari





O autoru: Maria Prkut


Iz rubrike
   Impressum | Privatnost | Uvjeti
  © 2018 dulist d.o.o. Sva prava pridržana