DuList IN

Današnja se glazba trudi biti što gluplja

Današnja se glazba trudi biti što gluplja

Ona glazba koja se prije puštala daleko je od ove koja je danas glavni đir.

Najljepši hitovi osamdesetih godina skroz su pali u zaborav jer mladi danas skaču samo na nepovezane stihove hrvatskih estradnjaka.

Kako strana, dobra muzika ne bi u potpunosti pala u zaborav tu je ''starija'' generacija dubrovačkih Dj-a u sastavu Alen Bajd, Petar Ipšić i Vedran Levi koji pokušavaju pokazati ljudima što je zapravo dobra glazba, a okupili su se i na desetoj obljetnici Društva za zaštitu životinja i odabirom glazbe pokazali što je njihov đir.
 
ŽIVOT S GLAZBOM
 
Naši DJ-evi su ekipa koja se još u tinejdžerskim danima počela baviti glazbom. Bježeći iz škole vrijeme su provodili svirajući u svojim bendovima, tako da se ljubav prema glazbi kod njih rodila još od malih nogu. Posao koji danas rade došao je jednostavno kroz život. Sve što su radili u životu bilo je povezano sa glazbom, svirkama, radijskim emisijama, puštanjem glazbe u nekim klubovima jer, kako kažu, danas nije baš lako preživjeti, a sve je to sastavni dio posla pa nikada nećeš ništa od tog odbiti.

Sve što su radili u životu bilo je povezano sa glazbom, svirkama, radijskim emisijama, puštanjem glazbe u nekim klubovima jer, kako kažu, danas nije baš lako preživjeti, a sve je to sastavni dio posla pa nikada nećeš ništa od tog odbiti. Ipak postoji jedna stvar kod koje sva trojica jednoglasno kažu ne, a to su narodnjaci

Ipak postoji jedna stvar kod koje sva trojica jednoglasno kažu ne, a to su narodnjaci.  Današnji trend mladih koji uz sebe vuče turbofolk glazbu nije im ni malo privlačan, štoviše.
– Ma ni da mi ponude ne znam koliko para i ne znam što ja ne bih mogao svirati takvo nešto, ni na mom repertoaru karaoki ne možete naći neke besmislene pjesme hrvatskih izvođača koje naginju više na Turbofolk stranu – istaknuo je Alen Bajd , dok se na njegovu priču nadovezao glavni urednik i voditelj radija Laus.
 
NOVIJI „ESTRADNJACI“
 
– Smatram da trenutno situacija na hrvatskoj estradi nije ni malo dobra, previše se ističu određeni nekvalitetni pjevači, zbog svog izgleda i popularnosti kod mlađe populacije, dok kvalitetniji bendovi ne mogu previše doći do izražaja zbog ovih „popularnijih“. Osobno ne preferiram novije hrvatske estradnjake, ali kao radijski voditelj u situaciji sam da ih moram povremeno puštati na svom radiju, iako to ne slušam u slobodno vrijeme, a ni ne puštam kao DJ – govori Petar Ipšić.

„Ma ni da mi ponude ne znam koliko para i ne znam što ja ne bih mogao svirati takvo nešto, ni na mom repertoaru karaoki ne možete naći neke besmislene pjesme hrvatskih izvođača koje naginju više na Turbofolk stranu“
Alen Bajd

Kako hrvatska glazba samo ide prema dnu, složio se i Vedran Levi te dodao:
– Iako me zgražava sama pomisao na turbofolk glazbu, mogu reći kako vrlo rado poslušam klasični bosanski sevdah koji je svirao Šaban Bajramović ili naš Ibrica Jusić, jer svaka vrsta glazbe može čovjeka oplemenit na svoj način sa nečim lijepim i prisjetit ga nekih lijepih uspomena – kaže Levi, inače prepoznatljiv po metalskom kožnjaku, odlascima na sve važnije koncerte u regiji i emisiji „Nonacoustica“ koja svakog ponedjeljka donosi najave koncerata i hrpu nove glazbe s hard rock/metal scene.

POVREMENI BIJEG
 
Iz razgovora sa njima može se zaključiti kako na zabave na kojima oni puštaju glazbu nećete čuti turbofolk hitove, iako, ako napravite petkom i subotom đir po dubrovačkim klubovima, ima mjesta gdje svi dižu ruke u zrak na najnovije turbofolk hitove.

„Iako me zgražava sama pomisao na turbofolk glazbu, mogu reći kako vrlo rado poslušam klasični bosanski sevdah koji je svirao Šaban Bajramović ili naš Ibrica Jusić, jer svaka vrsta glazbe može čovjeka oplemenit na svoj način“
Vedran Levi

I u tim noćnim barovima muziku puštaju DJ-evi koji vjerojatno nisu školovani kvalitetnom glazbom kao starije generacije, te samo puštaju pjesmu za pjesmom na koju klinci vrište ne razmišljajući zapravo o koliko se nekvalitetnoj glazbi zapravo radi. Pošto je takvih zabava sve više, DJ-evi moraju krenuti u drugim pravcima i to van Dubrovnika kako bi uspjeli u svom radu pa će te se tako na primjer u Novogodišnjoj noći moći zabavljati sa Alenom Bajdom, i to u Varšavi ili Pragu, još nije definirano. Isto tako i Vedran Levi, kako bi bio što bolji u svom poslu često napušta grad zbog nedostatka mogućnosti za daljnji napredak.
Iz svega navedenog lako je zaključiti kako današnja glazba očito mora biti što gluplja da bi mladima bila što bolja i zabavnija, pa klubovi sa takvom glazbom više uspijevaju nego oni sa malo kvalitetnijim zvucima. Odgovor na pitanje što napraviti po tom pitanju ne znaju ni naši DJ-evi, ali samo se nadamo da će se situacija s vremenom na hrvatskoj estradi popraviti, a ljudi prepoznati pravu glazbu.
Kroz sljedećih mjesec dana moći ćete uživati u novom internetskom radiju Alena Bajda pod nazivom Clubpages gdje će se puštati isključivo elektronska glazba, a trenutno radi i na izdavanju album elektronske glazbe koji će uključivati i remix koji je rađen za Maroon 5 grupu.
 

„Smatram da trenutno situacija na hrvatskoj estradi nije ni malo dobra, previše se ističu određeni nekvalitetni pjevači, zbog svog izgleda i popularnosti kod mlađe populacije, dok kvalitetniji bendovi ne mogu previše doći do izražaja zbog ovih „popularnijih“
Petar Ipšić
 

 
 

Pročitajte još

PRVA NAJAVA ZA KONCERT Grupa Zoster u srpnju na Orsuli!

Dulist

‘Župski pjat’ počeo đirom po vinogradu i radionicom o rogaču

Dulist

Revelin osvojio 25. mjesto na ljestvici Top 100 klubova DJ Maga

Dulist