Zanimljivosti

‘VEČER ASTRONOMIJE’ Dođite na tvrđavu sv. Ivana i imenujte zvijezdu!

'VEČER ASTRONOMIJE' Dođite na tvrđavu sv. Ivana i imenujte zvijezdu!

Veliki i mali ljubitelji astronomije doći će na svoje u ponedjeljak, 19. kolovoza kada se s početkom u 21.30 sati na tvrđavi sv. Ivana organizira ‘Dubrovačka večer astronomije’. Ovog puta građani neće imati prilike samo uživati u zvijezdama, upoznati se s osnovama astronomije i astrofotografije, već i divnu jedinstvenu priliku sudjelovanja u imenovanju (predlaganja imena) egzoplanetnog sustava – zvijezde koja za sada nosi privremeno ime HD 75898 te pripadajućeg planeta (HD 75898 b).

U sklopu ovogodišnjeg programa Science Underground Academy (međunarodne ljetne škole postmoderne znanosti i umjetnosti), a povodom proslave 100 godina postojanja Međunarodnog astronomskog saveza (International Astronomical Union), UR Institut i Zajednica tehničke kulture Dubrovačko-neretvanske županije i Grada Dubrovnika organiziraju ovu zanimljivu večer otvorenih vrata improvizirane zvjezdarnice.
-Pozivamo sve zainteresirane građane da nam se pridruže, ulaz je slobodan, uživanje besplatno – navodi u pozivu Gjino Šutić, autor i voditelj programa Science Underground Academy i direktor UR Instituta.