Grad

UGOSTITELJI O REKLAMIRANJU ‘Moramo pronaći rješenja koja većini odgovaraju’

UGOSTITELJI O REKLAMIRANJU 'Moramo pronaći rješenja koja većini odgovaraju'

Gradski vijećnici ovog su ponedjeljka usvojili Odluku o reklamiranju, a na tu temu priopćenjem su se oglasili iz Ceha ugostiteljskih i turističkih djelatnika.

-Vezano uz Odluku o reklamiranju o kojoj se dosta raspravljalo na sjednici Gradskog vijeća, moramo istaknuti da smo u istoj sudjelovali ispred Ceha ugostitelja i turističkih djelatnika Udruženja obrtnika Dubrovnika, tako da smo argumentirali potrebu komuniciranja usluga i proizvoda, ali na način da ista bude primjerena Dubrovniku, posebno Gradu i kontakt zonama. Primjedbe koje je imao Grad Dubrovnik, kao i većina stanovnika Grada, vezane su bile uz korištenje javnih površina za takve potrebe.

Naglašavamo, u svezi ugostiteljske djelatnosti, da Odluka regulira oglašavanje unutar već zakupljene, postojeće javne površine tako da je u tom kontekstu ta djelatnost posve izregulirana te ne implicira dodatno zauzimanje javnih površina. Svako korištenje javnih površina, kako za stolove i stolice, tako i za oglašavanje, ugovoreno je i legalno, za to postoje ugovori, odnosno rješenja. Potpuno uvažavamo i razumijemo negodovanja vezana uz šarenilo boja, oblika, načina reklamiranja koje postoji na javnim površinama.

Potrebno je istaknuti kako su svi postojeći načini oglašavanja na javnim površinama pokriveni rješenjima koja su, važno je pojasniti, izdata u različito vrijeme, u vrijeme različitih gradskih administracija i ne na isti vremenski period. Sve je to rezultiralo postojećom situacijom.

Nismo za to da se, na temelju te slike, oglašavanje u potpunosti ukine već da se učini primjerenim, da se definiraju pravila, donesu odluke, sukladno istima i rješenja te da se vrši potrebna kontrola. U tom smo smjeru išli i u razgovorima s Gradom. Nakon donošenja ove Odluke o reklamiranju slijedi ukidanje postojećih i izdavanje novih rješenja u skladu s Odlukom. Prijedlog o javnom natječaju za urbanu opremu podržavamo, posebno vrijeme za prilagodbu na potencijalna rješenja. Upravo takav pristup uvažava i druge djelatnosti i sve dionike u zajednici – navodi pročelnica Ceha Nikolina Farčić te nastavlja:

-Ukoliko želimo promijeniti postojeću sliku to treba raditi na način da pronađemo rješenja koja većini odgovaraju. Mišljenja smo da definiranje urbane opreme ne ide ka mrskoj uniformiranosti i bezličnosti već prema definiranju određenih gabarita u kojima će se onda kretati individualan pristup reklamiranju.

Raspisivanje takvog javnog natječaja otvorio bi prostor za sugestije raznih zainteresiranih javnosti kojima se treba dati mogućnost da predstave svoja moguća rješenja. Natječaj može iznjedriti više mogućih rješenja i mogućnost izbora onih najboljih, za Grad i korisnike, prihvatljivih rješenja.

Ova je zajednička odluka o reklamiranju, u kontekstu ugostiteljske djelatnosti, sigurno išla u smjeru mogućnosti oglašavanja, ali i uvođenja reda i definiranja pravila igre, a sve će dobre sugestije u budućnosti nju moći uvijek poboljšati i nadopuniti. Spomenimo i vremenski okvir u kojem i o kojem razgovaramo, a to je 31. prosinca 2019., datum resetiranja svih postojećih ugovora do kojeg otvorene teme s Gradom nastavljamo rješavati – navela je pročelnica Ceha ugostiteljskih i turističkih djelatnika Nikolina Farčić.

Pročitajte još

POJAČANJE U LIBERTASU Stigao novi autobus

Dulist

PO MJERI GRAĐANA Tjedni pregled gradskih projekata

Dulist

OD OVOG VIKENDA Libertas ‘pojačava’ šesticu i četvrticu

Dulist