Hrvatska

STRATEŠKI PARTNERI Hrvatska turistička ponuda predstavljena u Milanu

Hrvatska turistička zajednica i ove je godine organizirala predstavljanje hrvatske turističke ponude na sajmu BIT, koji se održao u Milanu. Hrvatski štand obišao je i direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, koji se susreo s ključnim strateškim partnerima s kojima je razgovarao o dosadašnjoj suradnji, budućim projektima i mogućnostima razvoja novih inicijativa u cilju zadržavanja pozitivnih trendova s ovog tradicionalno snažnog tržišta za Hrvatsku.

-Sajam BIT u Milanu bio je izvrsna prilika za susrete s partnerima koji u sklopu svojih ponuda nude i brojne hrvatske destinacije. Drago mi je što je potvrđena konkurentna pozicija Hrvatske na talijanskom tržištu kojeg karakterizira i nešto kasniji buking zbog čega intenzivnija prodaja aranžmana tek predstoji. U prilog nam ide i ovogodišnji odličan raspored praznika u predsezoni tijekom kojih će se mnogi talijanski turisti odlučivati za kraća putovanja u inozemne, ali teritorijalno bliže destinacije. Siguran sam kako cjelokupni hrvatski turistički sektor prepoznaje prilike koje nam se nude na tržištu Italije, odnosno kako ćemo i tijekom 2019. godine ostvariti dobre poslovne rezultate – zaključio je direktor Staničić, dodavši kako je s tržišta Italije lani ostvareno 1,2 milijuna dolazaka i 5,3 milijuna noćenja što predstavlja rast od 3 posto čime gosti iz Italije zauzimaju visoko šesto mjesto top tržišta s kojih ostvarujemo najveći turistički promet.

Direktor Staničić susreo se s Ivanom Jelinić, predsjednicom talijanskog udruženja putničkih agencija FIAVET te njezinim regionalnim predsjednicima udruženja Sicilije, Veneta i Sardinije, ali i sa predstavnicima turoperatora, aviokompanija i brodara. Tako je Rosario Piscitelli, komercijalni direktor brodara SNAV, koji već dugi niz godina povezuje naše dvije obale, naglasio da je Hrvatska za njih strateški partner te da u kompaniji vjeruju u odli
nu ovogodišnju prodaju. Odrađen je i sastanak s Valeriom Rebasti, komercijalnom direktoricom aviokompanije Volotea s kojom se razgovaralo o novim letovima te nastavku suradnje kroz strateške projekte i oglašavanje. Pozitivne trendove potvrđuju i predstavnici turoperatora Solo Croazia, koji već 20 godina uspješno dovodi talijanske goste u Hrvatsku i Gomo viaggi, koji brzim brodovima prevozi goste iz Pesara i Cesenatica u Rovinj, Lošinj, Rab, Novalju i Zadar.

Viviana Vukelić, direktorica Predstavništva HTZ-a u Italiji, naglasila je da nastupom na sajmu BIT započinje intenzivna promidžba Hrvatske na ovom važnom tržištu.

-Već smo tijekom prvog dana sajma zabilježili pojačan interes publike za hrvatskim destinacijama i to je ono što nas posebice veseli. Sajam BIT smo iskoristili i za vrlo važne sastanke s predstavnicima ključnih partnera s kojima smo razgovarali o suradnji i zajedničkim ciljevima, a koji se odnose na nastavak pozitivnih trendova s talijanskog tržišta. Da bi u tome bili uspješni predvidjeli smo kvalitetne marketinške i PR aktivnosti, a u pripremi su i tematska studijska putovanja novinara i blogera te objave u talijanskim medijima – izjavila je Vukelić, dodavši kako će se raditi i na promociji letova Croatia Airlinesa na relaciji Zagreb – Milano.

Uz Predstavništvo HTZ-a u Italiji koje je bilo nositelj nastupa, na sajmu BIT svoju su ponudu predstavile i turističke zajednice grada Zagreba, Kvarnera i Splitsko-dalmatinske županije te Jadrolinija, Solo Croazia i Vir turizam. Sajam BIT je među najvažnijim međunarodnim događajima za B2B i B2C segment u sjevernoj Italiji kojeg je lani posjetilo 46.000 posjetitelja iz 128 zemalja, a koji su razgledavali ponudu 1.300 izlagača. Glavne teme ovogodišnjeg BIT-a bile su ‘A bit of taste’ za područje posvećeno eno-gastro turizmu te ‘BIT4JOB’ za područje posvećeno radu i mogućnostima za rast turizma i ugostiteljstva. U sklopu sajma je održan i ‘BIT MICE 2019’, odnosno konferencije i radionice posvećene poslovnom turizmu.

Tijekom sajma se distribuirao i specijalizirani časopis ‘Turismo Attualità’, koji je namijenjen turističkim profesionalcima u Italiji, a koji je u ovom broju bio posvećen Hrvatskoj s naslovnom fotografijom Bola na Braču i naslovom da je 2019. godina u znaku Hrvatske kao turističke destinacije. Dodajmo kako popularnost Hrvatske na talijanskom tržištu potvrđuju i brojne objave u talijanskim medijima. Tako je talijanska TV RETE 4 u novom izdanju putopisnih reportaža o najljepšim zemljama svijeta posebnu emisiju u potpunosti posvetila Hrvatskoj, dok je TV RAI 3 u jednoj od najgledanijih emisija o putovanjima ‘Alle falde del Kilimangiaro’ emitirao veliku reportažu o Dalmatinskoj Zagori.

Pročitajte još

‘PAO’ DNEVNI REKORD Evo kad je fiskalizirano 890 milijuna kuna

Dulist

LAKO IH JE PREPOZNATI Znate li koja se novčanica najčešće krivotvori?

Dulist

UVOZ PAPRIKE POVEĆAN ZA 15 POSTO Iz HGK tvrde: ‘Sve teže do hrvatske zimnice’

Dulist

Ova web stranica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva. Molimo Vas da nam potvrdite ukoliko ste suglasni s korištenjem kolačića, a privolu možete povući u svakom trenutku. Prihvaćam Više informacija