Politika

SDP O STRATEGIJI RAZVOJA TURIZMA ‘Mrtvo slovo na papiru bez akcijskog plana’

SDP O STRATEGIJI RAZVOJA TURIZMA 'Mrtvo slovo na papiru bez akcijskog plana'

Predsjednik dubrovačkog SDP-a Jadran Barač očitovao u se u priopćenju za javnost na radnu verziju Strategije razvoja turizma i odredbe u kruzing turizmu na području grada Dubrovnika do 2025. godine.

‘Pozdravljamo donošenje Strategije razvoja turizma i odredbe u kruzing turizmu na području Grada Dubrovnika. Očekivanja su velika jer ovo što trenutno imamo je svojevrstan hibrid: nismo ni klasična masovna destinacija, ali isto tako nismo ni elitna destinacija.

Trenutni nacrt Strategije je dobra podloga jer su njezini autori korektno izradili analizu postojećeg stanja, ali trebaju nam konkretni prijedlozi za unapređenje kvalitete i sadržaja turističkog proizvoda u dugoročnom periodu.

Još nema odgovora na pitanje koji su to konkretni sadržaji potrebni u cilju da se Dubrovnik dodatno profilira kao globalno prepoznatljiva elitna destinacija te da omogućimo održivi razvoj turizma u odnosu na geografske, kulturološke i ekološke čimbenike.

Primjedbe i pitanja koja se odnose na drugu radnu verziju Strategije razvoja turizma i odredbe u kruzing turizmu na području grada Dubrovnika su:

  1. U kojem roku je planirana izrada i donošenje akcijskog plana? Bez akcijskog plana Strategija razvoja turizma je mrtvo slovo na papiru.
  1. Nedovoljno razrađene aktivnosti kojim se planiraju postići destinacijsko pozicioniranje Dubrovnika
  1. Nema jasnog feedbacka svih sudionika iz turističkog sektora, odnosno privatnih iznajmljivača kao važnog segmenta u pozicioniranju destinacije izuzev hotelskog smještaja
  1. Nedovoljno sagledavanje šireg regionalnog konteksta okruženja Dubrovnika u razvoju turističkog brenda te u viziji destinacije, npr. Dubrovačka rivijera i otoci, kao što je u strategiji Dubrovačko-neretvanske županije, ili s drugim gradovima i regijama u okruženju. Strategija razvoja turizma Grada Dubrovnika bez sagledavanja susjednih općina i država nema cjelovitu i dugoročnu vrijednost.
  1. Strategija je dominantno temeljena inputom od strane akademske zajednice i teorijskim znanjem bez dovoljne povezanosti s poslovnom praksom, odnosno gospodarstvom čije su poteškoće uvjetovane realnim poslovnim okolnostima.
  1. Strategija bi trebala obuhvaćati duže razdoblje jer su statistički podaci iz Popisa stanovništva 2011. godine, stoga bi bilo dobro po donošenju akcijskog plana prilikom narednog popisa stanovništva 2021. godine uključiti indikatore s relevantnijim statističkim podacima i na taj način usporediti rezultate strategije i akcijskog plana po donošenju.
  1. Najvažniji dio Strategije je poglavlje 5. Strateške odrednice razvoja turizma grada Dubrovnika u kojemu su navedeni razvojni projekti koji se navode od str. 133 pa nadalje. Smatramo kako bi navedeni projekti trebali biti definirani “imenom i prezimenom”, a ne poopćeno (jedino se za Luku Gruž može reći da su projekt nazvali svojim imenom).
  1. Razvojni projekti Strategije bi trebali sadržavati barem okvirne financijske pokazatelje s utvrđenim vremenskim fazama realizacije istih
  1. Nedovoljno obrađeni rizici i upravljanje rizicima za destinaciju, npr. ekološki i sigurnosni rizici

Predsjednik GO SDP-a Dubrovnik

Jadran Barač’

Pročitajte još

FRANKOVIĆ I PEZO O IZBORIMA Ostvariti ovakav rezultat i dobiti povjerenje naših sugrađana nije nimalo jednostavno

Dulist

ANITA BONAČIĆ OBRADOVIĆ Biti druga po broju preferencijalnih glasova u Gradu je veliki vjetar u leđa

Dulist

[IZBORI] SRĐ JE GRAD Prešli izborni prag, ali ipak ostali bez mandata

Dulist