Aktualno

S kim se Vlahušić sastao u Zagrebu?

S kim se Vlahušić sastao u Zagrebu?

Gradonačelnik grada Dubrovnika još jednom je pokušao obmanuti svoje sugrađane.

Na službenoj internetskoj stranici Grada Dubrovnika u četvrtak, 11. listopada osvanuo je tekst u kojem se navodi kako se gradonačelnik Vlahušić tijekom boravka u Zagrebu sastao s predstavnicima uprave Croatia Airlinesa i Ministarstva prometa kako bi im predstavio problem prometne izoliranosti Dubrovnika, kao i mjere koje bi mogle ublažiti posljedice te izoliranosti.

Gradonačelnik je na sastanku istaknuo kako je „interes Grada Dubrovnika i građana redovita veza sa Zagrebom zračnim putem po povoljnoj cijeni, posebno u situaciji kada nema adekvatne cestovne veze, ali i kada se ona izgradi“.

Prije svega Vlahušić je naveo financijske razloge, jer kako stoji u objavi na službenim stranicama Grada, cijena povratne autobusne karte je oko 400 kuna, putovanje traje najmanje 10 sati uz prelaske državnih granica preko Neuma, automobilom put traje 6 do 7 sati, a cijene su nevjerojatno visoke, jer je samo cestarina od Vrgorca do Zagreba  220 kuna, a trošak goriva u jednom smjeru je oko 600 kuna. Kada se uzmu u obzir troškovi parkinga u Zagrebu i činjenica da je za jedan efektivni dan potrebno izdvojiti ukupno tri dana samo put košta oko 2000 kuna, bez spavanja i hrane za to razdoblje, u vlahušićevskoj maniri ističu iz Grada.
 
Izvještaj sa zamišljenog sastanka

– Jedini logičan izbor je putovanje zrakoplovom, ali za građane je sadašnji model neprihvatljiv, odnosno preskup, posebno kada se u obzir traje da turistička sezona traje osam mjeseci pa povoljnih karata, a ni dovoljno mjesta u ekonomskoj klasi na linijama Dubrovnik – Zagreb nema. Cilj Grada Dubrovnika je uvođenje subvencioniranih karata koje bi koštale 200 kuna u jednom smjeru, a mogle bi ih kupiti samo fizičke osobe i to najviše 6 puta godišnje, dok za ostale letove mogu karte kupovati po ekonomskoj cijeni koja za ovaj let u jednom smjeru ne bi trebala biti skuplja od 400 kuna – stoji u tekstu. Trošak subvencije podijelili bi Grad, zračne luke u Dubrovniku i Zagrebu te država kao vlasnik Croatia Airlinesa.

Vlahušić je na sastanku upozorio Croatia Airlines da je Grad Dubrovnik, ako ovaj nacionalni avio-prijevoznik ne može osigurati tražene uvjete, spreman raspisati natječaj za tvrtku koja je to u mogućnosti napraviti. Glavni Vlahušićev adut je „Open Sky“ režim, koji u Hrvatskoj stupa na snagu nakon pristupanja Europskoj uniji, kada će se otvoriti vrata konkurenciji u zračnom prijevozu.

I sve bi to bilo zbilja sjajno, da ne postoji jedan velik problem. Taj sastanak nije održan. Dokaz tome je odgovor koji smo dobili iz službe odnosa s javnošću nacionalnog avio-prijevoznika.

– Kompanija ne može komentirati izjave dubrovačkog gradonačelnika oko povezivanja Dubrovnika i Zagreba subvencioniranim letovima, s obzirom da na tu temu dosad nije bilo službenih razgovora između Croatia Airlinesa, gospodina Vlahušića i Ministarstva pomorstva, prometa i infrastrukture  – odgovaraju iz nacionalnog avio-prijevoznika.

Što su u Croatia Airlinesu rekli za milijunski dug Grada Dubrovnika za troškove oglašavanja, te koji tip zrakoplova želi kupiti dubrovački gradonačelnik pročitajte u novom broju tjednika duList koji se od srijede nalazi u prodaji.

Pročitajte još

U Dubrovniku se održava 25. Europsko prvenstvo u parskom gou

Dulist

[FOTO] Na Orsanu započeli radovi za hangar VK Neptuna

Dulist

OD PETKA NA KIOSCIMA Čeka vas novi broj DuLista!

Dulist