DuList IN

RIBAFISH JUTRO NAKON DOLASKA NA KALAMOTU ‘Voli vas #rokotok, srce mi je puno kao ježinac u stajunu!’

RIBAFISH JUTRO NAKON DOLASKA NA KALAMOTU 'Voli vas #rokotok, srce mi je puno kao ježinac u stajunu!'

Popularni hrvatski bloger i novinar Domagoj Jakopović ‘Ribafish’ u subotu se na plaži Sunset Beachea otisnuo u plivačku pustolovinu pod nazivom ‘RokOtok’. Nastao u sjećanje na njegovog tragično preminulog sina Roka čija želja je bila ploviti Jadranom i posjetiti otoke, prva dionica Ribafisheva puta zaopčela je plivanjem do otoka Kalamote. U tome pridružili su mu se brojni Dubrovčani, a svoju podršku dali su mu članovi Triathlon kluba Dubrovnik, Crvenog križa, ali i Mame iz Dubrovnika. Zadovoljstvo gostoprimstvom jutro nakon dolaska na Koločep podijelio je ovaj novinar u Fb grupi koja nosi naziv spomenutog projekta. Njegov doživljaj prenosimo u cijelosti:

‘Nakon što nas je ispred mama Dubrovnika i okolice kraljevski ugostila divna Dita, odvela u Basilico na večeru i prepustila besanoj noći. Adrenalin, strah, trema, ljudi, tehnika, ja… sve je moglo otići u krivo. Ali nije. Stotinjak ljudi na ispraćaju, dvadesetak novinara, prijatelji, klinci, sportaši. Toliko sam bio sretan da sam zaboravio uvuć trbuh kod slikanja! Krenuli smo dosta stihijski, neki su požurili, neki otišli za Cavtat, nas šest se držalo grupe s riječima “Ovi što žure ce bit predjelo”.

Nakon sat vremena su došli prvi plivači, moja grupa za sat i 24. Plakao sam i zapikavao zastavicu među kamenje, pogledao u Sunce, koje kao da mi je namignulo. Izljubili smo se i otišli u Donje Čelo, gdje je pod organizacijom Franice cijeli podmladak ragbi kluba Invictus čekao u moru sa svojom zastavom! Plivanje, tunkanje, smijeh, predavanje, potraga za blagom, pokloni, potpisivanje knjiga i obecanje da ce je procitati. Rucak u Culinariumu, popodnevno odrzavanje drustvenih mreza, pristajanje, vecera i odmor u prekrasnom hotelu Kalamota u Gornjem Celu.
Dakle, sve teče, ide, klizi, hvala svim ljudima na podršci svake vrste, danas pozdrav s najjužnijeg nastanjenog hrvatskog otoka, palmama, borovima i pješčanim i inim plažama. Mir, priroda, Dubrovnik na dohvat ruke, iako mi nitko nije znao reći ima li Kalamota veze s riječi “kalamoc” koje će se sjećati sedamdeseto i starija godišta…

Ukupno je plivalo 15 ljudi, 32 klinca su dobila poklone, srce mi je puno kao ježinac u stajunu…

Puno vas voli #rokotok, danas u 9.30 krećemo s najbliže točke Koločepa do sljedećeg Lopuda, djeco vidimo se u 11 na plaži!

Najveća hvala Udrugarima u Zagrebu i posadi u sastavu: Mitch Ivan, Marija od brufena, Kasandra the Wire te na kormilu Lovre Ahab. Obožavam vas!’, napisao je Jakopović.

Podsjetimo, cilj projekta je djeci i roditeljima pokazati važnost zajedno provedenog vremena. Ribafish bi krajem srpnja ovogodišnju rutu trebao završiti na Čiovu, dok bi posljednju dionicu do Istre i Kvarnera trebao okončati 2021. godine.

Pročitajte još

ČETVERODNEVNI FESTIVAL KRAJEM TRAVNJA Što donosi prvi ‘Župski pjat’?