Aktualno

‘PROTRESLI’ SMO TURISTIČKU 2018. ‘Uspjeh gradimo na kvaliteti ponude, a ne na trenutnim tržišnim prilikama’

‘PROTRESLI’ SMO TURISTIČKU 2018. ‘Uspjeh gradimo na kvaliteti ponude, a ne na trenutnim tržišnim prilikama’

Nema razloga ne očekivati i u 2019. godini nastavak dobrih rezultata i postizanje novih uspjeha u sve zahtjevnijim okolnostima i sve konkurentnijem tržišnom okruženju – smatra Vladimir Bakić

Iza nas je još jedna uspješna turistička sezona što potkrepljuju i same brojke. Na području Dubrovačko-neretvanske županije zabilježen je porast dolazaka od 8 posto i noćenja od 4 posto, a iste postotke bilježi i sam Dubrovnik s brojem od 1 271 657 dolazaka te 4 138 023 noćenja.

— Protekla 2018. godina u turizmu Dubrovačko-neretvanske županije bila je još jedna u nizu vrlo uspješnih godina s povećanjem broja posjetitelja, noćenja i financijskih prihoda – govori nam Vladimir Bakić, direktor Turističke zajednice Dubrovačko-neretvanske županije.

Ističu se izvansezonski mjeseci

— Uz to ostvarene su brojne pohvale i nagrade kako u zemlji tako i u svijetu, svjedočeći da trajni uspjeh baziramo na kvaliteti turističke ponude, a ne na trenutnim tržišnim prilikama. Posebno se ističe rezultat postignut u izvansezonskim mjesecima, tj. u predsezoni i posezoni – navodi Bakić, a slično nam je rekao i direktor regije Dalmacija u Valamar Rivijeri Tomislav Dumančić.

— Valamar Riviera u destinaciji Dubrovnik iz godine u godinu bilježi kontinuirani rast noćenja i prihoda, a odlični rezultati ostvareni su i u poslovnoj 2018. godini, naročito u pred i posezoni. Rezultat je to sustavnog rada i značajnih ciklusa investicija, kako u osoblje, tako i u infrastrukturu te kontinuiranog podizanja kvalitete usluga i sadržaja u našim objektima – rekao je za DuList Tomislav Dumančić.
Bakić dalje ističe kako je prošle godine ostvaren stabilan porast iz većine europskih zemalja te visok rast s najvažnijih dalekih tržišta, osobito iz Sjedinjenih Američkih Država.

— Kontinuirane marketinške aktivnosti, od kojih neke provodimo samostalno, a niz u suradnji s Hrvatskom turističkom zajednicom i drugim turističkim zajednicama pozicioniraju nas kao poželjno odredište za kraća i duža putovanja te kao mjesto ugodnog
sastancima i konferencijama. Nema razloga ne očekivati i u 2019. godini nastavak dobrih rezultata i postizarada na sve brojnijim međunarodnim nje novih uspjeha u sve zahtjevnijim okolnostima i sve konkurentnijem tržišnom okruženju – optimističan je direktor TZ-a županije Vladimir Bakić.

‘PROTRESLI’ SMO TURISTIČKU 2018. ‘Uspjeh gradimo na kvaliteti ponude, a ne na trenutnim tržišnim prilikama’Vladimir Bakić, direktor Turističke zajednice Dubrovačko-neretvanske županije

Investicije Valamar Riviere

Kad je riječ o uspjesima i poslovanju hotelske kompanije Valamar Riviera Tomislav Dumančić ističe i snažni investicijski ciklus.

— Snažni investicijski ciklus obilježio je i 2018. godinu – kompletno je obnovljen hotel Valamar Argosy 4*, dok su u sklopu bivšeg Gospodarskog centra započeli radovi na zajedničkoj investiciji Valamara i još nekoliko suvlasnika, a na kojem prostoru će Valamar izgraditi ‘Kuću Valamar’, centar za smještaj sezonskih radnika. U suradnji s AZ obveznim mirovinskim fondovima uspješno smo finalizirali proces preuzimanja tvrtke.

Hoteli Makarska d.d., a 2018. obilježio je i rebranding kompanije – s drugom polovicom ove godine Valamar Riviera je postala prepoznatljiva po novom krovnom brandu – Valamar (sa sloganom ‘All You Can Holiday’) i pet produkt brandova. Također, s ponosom možemo istaknuti da smo drugim izdanjem stodnevnog serijala događanja ‘Ljeto u Valamaru’ i ove godine pridonijeli osnaživanju i raznolikosti turističke ponude našeg grada, a s istom praksom ćemo nastaviti i u 2019. – zaključio je Tomislav Dumančić.

‘PROTRESLI’ SMO TURISTIČKU 2018. ‘Uspjeh gradimo na kvaliteti ponude, a ne na trenutnim tržišnim prilikama’Tomislav Dumančić, regionalni direktor Valamar Rivijere destinacija Dubrovnik

Nastavljen pozitivan trend

Ni 2018. godinu Hoteli Maestral nisu završili s novim vlasnikom, a dok se čeka zaključak zadnjeg natječaja za privatizaciju, predsjednik Uprave ove hotelske kuće dao nam je presjek poslovanja u prošloj godini.

— Iza nas je još jedna uspješna turistička sezona kojom smo nastavili pozitivan trend poslovanja. Naše je Društvo u ovoj godini ostvarilo ukupno 158 500 noćenja i 49 tisuća dolazaka što je 12 posto više dolazaka u usporedbi sa sezonom 2017. godine te je ujedno rekordan rezultat zabilježen u poslijeratnom poslovanju Društva. U 2018. godini hoteli Splendid i Uvala započeli su poslovanje ranije od uobičajenog, već početkom veljače, a hotel Vis krajem mjeseca ožujka što se odrazilo na ukupan prihod Društva veći za 3 posto u odnosu na 2017. godinu. Odlični poslovni prihodi uz povećanje ekonomičnosti poslovanja već šestu godinu zaredom dovode do pozitivnog rezultata i ostvarenju zadanih planova. Zbog izvrsnih poslovnih rezultata i doprinosa svakog pojedinca u njihovom ostvarenju, stalnim i sezonskim radnicima Društva u 2018. godini isplaćena je uskrsnica, regres za godišnji odmor i božićnica – naveo nam je u osvrtu na 2018. godinu Julijo Srgota.

A što se tiče 2019. godine i očekivanja, Srgota ističe kako im je cilj ostvariti sličan broj noćenja kao i u 2018. godini te povećati poslovni prihod za dodatnih 2 posto.

‘PROTRESLI’ SMO TURISTIČKU 2018. ‘Uspjeh gradimo na kvaliteti ponude, a ne na trenutnim tržišnim prilikama’Julijo Srgota, predsjednik Uprave Hotela Maestral

Ulaganja u kvalitetu

— Sljedećih mjeseci namjeravamo ulagati u poboljšanje kvalitete smještajnih kapaciteta i izvanpansionske sadržaje. Najave s najvažnijeg svjetskog turističkog sajma u Londonu su odlične te potvrđuju naša očekiva-nja u ostvarenju još jedne uspješne poslovne godine za Maestrale – zaključio je Srgota.

Unatoč radovima na realizaciji projekta ‘Razvoj Zračne luke Dubrovnik’ ukupne vrijednosti 225 milijuna eura, i iza Zračne luke Dubrovniku su odlični rezultati. Potvrdio je to u prosincu generalni direktor Frano Luetić.

— Godina je bila dosta naporna i turbulentna. Međutim, sukladno našem planu kad smo rekli kako će promet putnika i zrakoplova rasti u postotku od 10 posto, to se otprilike ostvarilo. Do konca 2018. godine Zračna luka će ostvariti 2 543 173 putnika što je porast od 9,5 posto – rekao je na konferenciji za medije u prosincu generalni direktor Zračne luke Dubrovnik Frano Luetić.

Lani je postotak porasta smanjen u usporedbi s prijašnjim godinama kad se govorilo o dvoznamenkastom postotku, primjerice 17 i 18 posto, ali ističe Luetić kako je to i dalje iznad europskog i svjetskog prosjeka.

‘PROTRESLI’ SMO TURISTIČKU 2018. ‘Uspjeh gradimo na kvaliteti ponude, a ne na trenutnim tržišnim prilikama’Frano Luetić, generalni direktor Zračne luke Dubrovnik

OBJAVLJENO U TISKANOM IZDANJU 9. siječnja 2019.

Pročitajte još

S DuListom pratite sjednicu Gradskog vijeća, odlučuje se o gradnji Doma umirovljenika ispod bolnice

Dulist

BLAGDAN JE SV. JOSIPA Tate, sretan vam vaš dan!

Dulist

NEUGODNO ISKUSTVO SUGRAĐANKE ‘U šoku sam ponašanjem zaposlenika Libertasa i Tiska’

Dulist