Hrvatska

Pročitajte koje su destinacije odabrane za pilot projekt PPS!

Pročitajte koje su destinacije odabrane za pilot projekt PPS!

Na danas održanoj izvanrednoj sjednici, Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice donijelo je odluku o izboru 22 destinacije koje će sudjelovati u pilot projektu PPS za posezonu 2014. godine. Pod PPS konceptom podrazumijeva se razvoj i promocija atraktivne i konkurentne destinacijske ponude s dodanom vrijednošću u razdoblju pred i posezone.

Destinacije s područja cijele Hrvatske iskazale su veliki interes za sudjelovanje u pilot projektu te ih se na javni poziv Hrvatske turističke zajednice kandidiralo ukupno 39. U tijeku postupka kandidiranja uočeno je kako su odvojene kandidature podnijele destinacije koje pripadaju logičnim turističko-geografskim cjelinama i imaju kompatibilnu ponudu, koja bi objedinjena imala veću tržišnu snagu. Polazeći od navedenog, dio turističkih destinacija naknadno je izrazio spremnost na spajanje, odnosno objedinjavanje s drugim destinacijama, čime su u konačnici formirane 22 destinacije, od čega 14 na jadranskom i 8 na kontinentalnom području.

Iako je inicijalno bilo previđeno da u pilot projektu sudjeluje 15 destinacija, Turističko vijeće donijelo je odluku o prihvaćanju sve 22 objedinjene kandidature (popis u prilogu). Posebno raduje veliki interes kontinentalnih destinacija za sudjelovanje u pilot projektu, upravo s ponudom koja obuhvaća glavne turističke proizvode planirane Strategijom razvoja turizma RH do 2020. S obzirom na ujednačene i kompatibilne ključne turističke proizvode, ponudu događanja, izleta, tematskih proizvoda i sportsko–rekreacijskih sadržaja, proširene destinacije udruživanjem će biti u mogućnosti tržištu ponuditi raznovrsniju, bogatiju, atraktivniju i konkurentniju ponudu, upravo u posezonskom razdoblju, kada je smanjena turistička potražnja.

„Veliki odaziv na sudjelovanje u pilot projektu PPS za posezonu 2014. potvrđuje kako je na destinacijama stvorena kritična masa svijesti i spremnosti subjekata javnog i privatnog sektora za razvoj ponude u razdoblju pred i posezone, razvoj složenih turističkih proizvoda destinacije i specifičnih tematskih proizvoda s većom dodanom vrijednošću koji mogu pridonijeti povećanju turističke potrošnje, a time i produženju sezone, odnosno smanjenju sezonalnosti,“, naglašava ministar turizma Darko Lorencin.

Kako bi se osigurala uspješna tržišna komunikacija koja može pridonijeti boljoj vidljivosti i vrijednosnoj percepciji turista o Hrvatskoj kao destinaciji koja ima atraktivnu PPS ponudu, uvesti će se sustav PPS oznaka i certificiranja, kojim će biti obuhvaćeni subjekti javnog i privatnog turističkog sektora. Implementacija sustava oznaka pružit će neposrednu korist i nositeljima oznaka (destinacije i gospodarski subjekti), budući da će im osigurati veću vidljivost/prepoznatljivost i lakše pozicioniranje na tržištu kroz dodjelu PPS oznake, neograničeno korištenje iste u svim marketinškim aktivnostima, članstvo u destinacijskom i nacionalnom PPS klubu, isticanje nositelja oznaka na posebnoj PPS pod stranici internetskog portala HTZ-a (s intenzivnijim razvojem PPS ponude, u narednim godinama planira se formiranje zasebne PPS internetske stranice HTZ-a), kao i promociju kroz komunikacijske kampanje koje će provoditi Hrvatska turistička zajednica.

Vezano uz navedeno, Hrvatska turistička zajednica provodi aktivnosti odabira logotipa i komercijalnog imena s ciljem brendiranja PPS ponude i destinacija, dok se istovremeno pristupilo i izradi PPS internetskih pod stranica.

Već u ponedjeljak, u Hrvatskoj turističkoj zajednici biti će održan prvi operativni radni sastanak s odabranim destinacijama, s ciljem što bržeg i uspješnijeg provođenja pilot projekta. Posebni naglasak stavljen je na utvrđivanje rokova i obveza odabranih destinacija, vezano uz osnivanje destinacijskih PPS klubova i dostavu svih potrebnih sadržaja za komunikacijsku/marketinšku kampanju.

Na popisu odabranih destinacija za PPS projekt u posezoni 2014. nalaze se Dubrovnik rivjera, koja obuhvaća Dubrovnik, Dubrovačko primorje, Konavle, Cavtat, Župu dubrovačku i Mljet, te Korčula i Pelješac, a obuhvaćaju Korčulu, Lumbardu, Smokvicu, Blato, Velu Luku, Trpanj, Janjinu i Ston, Orebić.

Hrvatska turistička zajednica osmišljava spomenutu kampanju s temeljnim ciljem jačanja svjesnosti o brendu, tj. razvoja svijesti o Hrvatskoj kao turističkoj destinaciji s atraktivnom ponudom i tijekom razdoblja pred i posezone, kao i s ciljem upoznavanja poslovnih partnera i potencijalnih gostiju s destinacijama koje u pred i posezoni turistima nude autentične i zanimljive proizvode/sadržaje i iskustva. Za navedenu kampanju, koja će obuhvatiti organiziranje posebnih prezentacija nositelja PPS oznaka za tour operatore i turističke agencije, organiziranje posebnih studijskih putovanja za novinare i agente na PPS destinacije, organiziranje posebne PPS komunikacijske kampanje (PR, offline i online marketing), ostale marketinške/tržišne PPS aktivnosti HTZ-a (sajmovi i dr.) Turističko vijeće već je ranije odobrilo 4,8 milijuna kn.

Iskustva stečena kroz ovaj pilot projekt poslužiti će kao vrlo kvalitetna polazišna točka za planiranje pravovremene i cjelovite PPS komunikacijske kampanje u 2015. godini.

Pročitajte još

MILANOVIĆ SE ZAHVALIO GLASAČIMA ‘Do kraja ću se držati slova i duha hrvatskog Ustava’

Dulist

EUROPSKI SUD ODLUČIO Zaštita od klimatskih promjena – ljudsko pravo

Dulist

Zagrebačke plaće za 170 eura veće nego u ostatku Hrvatske

Dulist