DuList PROMO

OŽIVLJAVANJE POSEZONE Prijavite se i postanite dio PPS–a

OŽIVLJAVANJE POSEZONE Prijavite se i postanite dio PPS–a

Početkom kolovoza Dubrovnik je izabran između su 22 PPS destinacije za posezonu 2014. godine, koje će se aktivnije usmjeriti na razvoj i promociju destinacijske ponude s dodanom vrijednošću. Dio projekta PPS je i prijavljivanje gospodarskih subjekata u turizmu Turističkoj zajednici grada Dubrovnika. Prijavu je potrebno izvršiti do 25. kolovoza na e-mail pps@tzdubrovnik.hr ili fax 323 – 725.

Prijava pojedinog gospodarskog subjekta u turizmu treba sadržavati generalne podatke i vrijeme rada (otvorenosti objekta) kroz cijelu godinu, odnosno izvan razdoblja glavne turističke sezone. Nakon izvršene prijave svaki od gospodarskih subjekata u turizmu dobit će na potpis posebnu izjavu kojom će potvrditi svoje pristupanje projektu.

U skladu s jednim od strateških marketinških ciljeva ukupnog hrvatskog turizma, Hrvatska turistička zajednica pokrenula je projekt promicanja turističkog prometa u razdoblju pred i posezone (PPS koncept).

S ciljem kvalitetnijeg razvoja cijelog PPS koncepta, koji osim razvoja PPS destinacija obuhvaća i razvoj PPS doživljaja i PPS tvrtki, u posezoni 2014. godine provest će se pilot projekt za izbor PPS destinacija. Razdoblje posezone samostalno utvrđuje svaka destinacija koja se kandidira, s time da posezona mora obuhvatiti razdoblje najmanje od 1. rujna do 15. listopada 2014.

HTZ će odabranim destinacijama i svim gospodarskim subjektima u turizmu osigurati veću tržišnu vidljivost/prepoznatljivost za ciljane segmente kroz dodjelu oznake „PPS destinacija“, članstvo u nacionalnom PPS klubu, isticanje „PPS destinacija“ na posebnoj PPS podstranici na web portalu HTZ-a, organiziranje posebnih prezentacija za turoperatore i turističke agencije, organiziranje posebnih studijskih putovanja za novinare i agente, organiziranje posebne PPS komunikacijske kampanje (PR, offline i online marketing) te ostale marketinške/tržišne aktivnosti HTZ-a. Provedba PPS koncepta predviđena je u više faza, s početkom primjene u posezoni 2014. godine, dok se puna primjena očekuje iduće godine. Sustav oznaka pridonijet će boljoj vidljivosti i percepciji turista o Hrvatskoj kao destinaciji s atraktivnom PPS ponudom, ali i osigurati neposrednu korist nositeljima kroz veću vidljivost i prepoznatljivost te lakše tržišno pozicioniranje. Jednako tako, za očekivati je kako će rezultati već ove posezone pokazati kvalitativne aspekte PPS koncepta, ključnog za povećanje prihoda od turizma te popunjenosti smještajnih kapaciteta i izvan glavne turističke sezone – kažu u HTZ –u.

 

Pročitajte još

RIT CROATIA Osvoji punu stipendiju za američki studij Service Managementa

Dulist

Poboljšajte san uz namirnicu koju zasigurno već imate u kući – blagodati med

Dulist

Trikovi za veću zaradu: Evo kako da vam apartman bude popunjen cijelu sezonu

Dulist