Zanimljivosti

“Otok znanja” dobio novog vlasnika

"Otok znanja" dobio novog vlasnika

Ukoliko Karisma hotels Adriatic ispoštuje ostatak procedure javne dražbe i u roku od 15 dana uplate preostala potrebna sredstva, Hoteli Koločep, odnosno Otok znanja dobili su novog vlasnika.

Naime, jednu minutu prije 10 sati prihvaćena je ponuda zagrebačke tvrtke KHA 1 u iznosu 36 milijuna  435 tisuća i 620 kuna, što je ujedno bila i početna cijena ispod koje hotele Koločep nije moguće prodati.

Inače na dražbu se prijavila i PBZ, kao nositelj prava upisanih u zemljišnu knjigu , stoga nije bila dužna uplatiti jamčevinu , dok je KHA 1 ipak uplatila potreban iznos od 10 posto početne cijene.

No banka je odustala od usmenog nadmetanja pa je pod predsjedanjem suca Srđana Gavranovića, Karisma Hotels Adriatic postao je vlasnik tako 140 tisuća 137 dionica, što je paket od 88 posto.

Svi akteri su nakon dražbe odbili dati komentare novinarima, izuzev stečajne upraviteljice Ivanke Sušić.

-Treba vidjeti sada hoće li KHA1 uplatiti potreban iznos u roku od 15 dana, tek tada postaje novi vlasnik – rekla je Sušić te dodala kako nije upoznata s planovima novog vlasnika.

Na ovu prodaju pobunio se Željko Markota, vlanik i predstavnik tvrtke Markot.tel koji je tražio njezino ukidanje, jer je, kako kaže nezakonita.
-Postupak prodaje nije bio trasnparentan i nije omogućio drugim ponuditeljima uvid u stanje stvari – smatra Markota.

Inače banku su zastupali Drago Protrka i Miroslav Leko, dok je tvrtku KHA 1 zastupao odvjetnik Maroje  Matana.

'Iznimno smo zadovoljni'

Nakon same dražbe iz Karisme su se oglasili priopćenjem u kojem ističu zadovoljstvo svojom novom akvizicijom.

Iznimno smo zadovoljni što Karisma Hotels Adriatic postaje vlasnik hotel Koločep, osobito iz razloga što ovo znači novi početak za hotele kojima je izgledno prijetio stečaj. Od Koločepa ćemo stvoriti vrijedan turistički projekt koji će imati iznimnu korist kako za hrvatski turizam i gospodarstvo tako i za lokalnu zajednicu –  izjavio je slijedom javne licitacije direktor Karisma Hotels Adriatic, Marinko Benić.

Sveukupna investicija Karisma Hotels Adriatic u projekt Hotela Koloče jest 18,6 milijuna Eura od čega se oko 4,6 milijuna Eura odnosi na kupnju 88% dionica tvrtke, oko 4,7 milijuna Eura na otplatu postojećih i preuzetih dugova tvrtke, dok Karisma Hotels Adriatic planira uložiti dodatnih oko 9 milijuna Eura u obnovu, menadžment i promociju Hotela Koločep u idućih godinu dana. Već prve sezone očekuje se popunjenost hotela od 83,5%. Preuređenje objekata u portfelju Hotela Koločep očekuje se sa završetkom tekuće sezone odnosno u postesezoni.

 

 

Pročitajte još

ODNOSI S JAVNOŠĆU U ONLINE OKRUŽENJU Nastupno predavanje Romane John

Dulist

STON ĆE ‘GLUMITI’ DUBROVNIK Snima se dokumentarno-igrani film ‘Kralj Tvrtko’

Dulist

VENECIJA POČELA NAPLAĆIVATI ULAZ U GRAD Mnogi nezadovoljni: ‘Pretvaraju nas u tematski park’

Dulist