Zanimljivosti

Osmijeh kao znak dobrodošlice

Osmijeh kao znak dobrodošlice

S ciljem motiviranja turističkih djelatnika na jasnije izražavanje dobrodošlice, gostoljubljivosti, i korištenja osmijeha kao glavnog alata u ostvarenju cilja zadovoljstva gosta,

Turistička zajednica grada Dubrovnika organizirala je radionice s temom „Briga za gosta“ za sve sudionike Festivala gastronomije i vina, koji se održava u Hotelu Valamar Lacroma, sutra u srijedu 14. ožujka.
 
Radionice su dio edukativno – marketinških  aktivnosti  projekta „Volim Hrvatsku – Volim Dubrovnik“, a namijenjene su turističkim djelatnicima, te čitavoj javnosti s ciljem senzibiliziranja stanovnika Dubrovnika za potrebe snažnijeg izražavanja  gostoljubljivosti i osmijeha koji našem gostima sugeriraju dobrodošlicu.
 
Radionice u trajanju od dva sata sastoje se od  poglavlja – Očekivanja gosta, Kako zadovoljiti gosta, Ljubaznost i stav, Standard uslužnosti, Komunikacija, Razni stilovi gostiju i druge teme.
Važno je naglasiti da su radionice interaktivne, voditelj je prof.Maja Vodopivec Oslić iz zagrebačke tvrtke GENTIS.
 
Cilj edukativno – marketinških aktivnosti objedinjenih nazivom „Akcija osmijeh“ jest i poticanje na praćenja rada turističkih djelatnika u cilju proširenja kandidatura za akciju sustava Hrvatske turističke  zajednice „Čovjek – ključ uspjeha u turizmu“.
 
Nakon radionica u okviru Festivala vina i gastronomije, bit će organizirana i „in house“ edukacija s istom temom  za djelatnike TZ grada Dubrovnika
U suradnji TZ grada Dubrovnika i British Councila sutra će u hotelu Valamar Lacroma biti podijeljenje edukativne knjižice British Councila  tiskane kroz projekt Skills for Employability u suradnji s Ministarstvom turizma i Hrvatskom udrugom poslodavaca.

Pročitajte još

KAKO IZBIJELITI JAJA? S octom i vodom u tri jednostavna koraka

Dulist

USKRŠNJI TRIKOVI Evo kako provjeriti jesu li jaja svježa ili pokvarena

Dulist

Oliver u rodnoj Vela Luci konačno dobiva spomenik?!

Dulist