Natrag
17.1.2019 01:52

facebook

twitter

google

rss

dulist

NOVI VLASNIK ZGRADE KRAŠA Ćorluka dovodi Louis Vuitton na Stradun?

15.12.2018 @ 19:05 Barbara Đurasović Aktualno
4;4

Podijelite:

Petar Ćorluka, vlasnik brenda Teta Violeta, točnije tvrtke Violeta iz Gruda, kupio je jednu od atraktivnih kuća na Stradunu.

Riječ je, točno, o objektu na kantunu Straduna i ulice Zamanjina u čijem je prizemlju već dugi niz godina smještena butiga Kraš Bonbonnière. Posljednjih je mjeseci s građevinskim inženjerima sagledao sve potrebe oko sanacije objekta, a usporedno s tim Ćorluka je zatražio i konzervatorske smjernice za obnovu.

Dubrovnik je destinacija koju zna cijeli svijet, ali ima jedan problem. Potpuno lošu ponudu. Strašno me smeta jednoobraznost ponude na Stradunu i siguran sam se tu može napraviti dobar posao

Ovaj uspješni hercegovački poduzetnik u isto vrijeme intenzivno razmišlja, potvrdio je to u telefonskom razgovoru za DuList, o namjeni budućeg objekta. Na pitanje planira li svoju novu nekretninu pretvoriti u apartmane, što je najčešći slučaj s tako atraktivnim lokacijama unutar povijesne jezgre, Ćorluka priznaje kako još nije potpuno definirao namjenu, no ima viziju.

Cilj mi je stvoriti novu vrijednost
— Cilj mi je definirati i stvoriti novu vrijednost kako bi i sami Dubrovčani, ali i turisti bili zadovoljni i imali nešto što dosad nisu imali. Dubrovnik je destinacija koju zna cijeli svijet, ali ima jedan problem. Potpuno lošu ponudu. Strašno me smeta jednoobraznost ponude na Stradunu i siguran sam se tu može napraviti dobar posao – ističe Ćorluka.

Spomenuo je kako je nedavno posjetio Porto Montenegro na crnogorskoj rivijeri gdje je sve prepuno ekskluzivnih trgovina. Znači li to da je spreman pokušati dovesti neke od svjetski priznatih modnih brandova na Stradun, Ćorluka odgovara:

— Ne razumijem zašto se tako nešto ne bi moglo otvoriti u Dubrovniku. Takvog sam razmišljanja, međutim još uvijek moram proučiti što to točno Dubrovniku nedostaje, kakva je potražnja, a i zašto, s druge strane, ovako funkcionira ponuda. Ono što sam za sad uočio je da Dubrovnik nema ponudu kakvu zaslužuje i cilj mi je nešto poduzeti – rekao nam je Ćorluka. Inače, kako je najavio uskoro planira održati sastanak s vlasnicima Kraša kojima najam poslovnog prostora na Stradunu ističe krajem ožujka. No, ono što će se zasigurno Dubrovčani zapitati je – tko je Petar Ćorluka?

Put bosanskohercegovačkog branda
Tvrtku Violeta osnovao je 2001. godine, a brend Violeta lansirao je godinu dana kasnije. Krenuo je s proizvodnjom toaletnog papira, papirnatih maramica, vlažnih maramica, pelena, a na kraju i deterdženata i omekšivača za rublje. Danas je Ćorlukina tvrtka jedna od vodećih bosanskohercegovačkih proizvođača, ali i izvoznika.

Zanimljiv podatak svakako je kako je samo u promotivnu kampanju Teta Violetine ‘ljubičaste priče’ koja briše stakla s kuhinjskim ručnikom uz riječi: ‘Čudo jedno!’, uložio visokih 80 tisuća eura

Zapošljava više od 900 radnika u trinaest poslovnica u BiH i Hrvatskoj, a raspolaže asortimanom većim od dvjesto različitih proizvoda u petnaest higijenskih kategorija. Njegov tvornički kompleks u Grudama vrijedan je 20 milijuna eura. Sam će istaknuti kako ‘nikad nikoga nije kopirao te je nastojao biti drukčiji, a dok su veliki sustavi tromi, prednost njegove Violete je brzina i fleksibilnost’.

‘Čudo jedno’!
— Posao zasnivam na visokoj tehnologiji i najboljoj kvaliteti. Ulažemo u proizvodnju i neprekidno tragamo za inovacijama: želimo novo, bolje i kvalitetnije. To je ključ našeg uspjeha – naglašava Ćorluka koji s ponosom za brojne medije ističe kako ‘nikad ništa nije kupio u privatizaciji, a sve što je stvorio plod je rada, vizije i poslovnih poteza’. Zanimljiv podatak svakako je kako je samo u promotivnu kampanju Teta Violetine ‘ljubičaste priče’ koja briše stakla s kuhinjskim ručnikom uz riječi: ‘Čudo jedno!’, uložio visokih 80 tisuća eura.

Foto: Zvonimir Pandža / Screenshot Youtube

Komentari





O autoru: Barbara Đurasović


Iz rubrike
   Impressum | Privatnost | Uvjeti
  © 2018 dulist d.o.o. Sva prava pridržana