Hrvatska

NOVE AVIONSKE LINIJE Hrvatska Francuzima sve popularnija destinacija

Hrvatski turistički sektor uspješno je zadržao pozitivne trendove s tržišta Francuske s kojega je tijekom prvih sedam mjeseci ostvareno 300 tisuća dolazaka i više od milijun noćenja što u odnosu na isto razdoblje lani predstavlja rast od 6 posto u dolascima i noćenjima. Odlični rezultati bilježe se tijekom srpnja u kojem su francuski turisti ostvarili 121 tisuću dolazaka i 477 tisuća noćenja što u odnosu na srpanj prošle godine predstavlja rast od 7 posto u dolascima i 10 posto u noćenjima.

-Pozitivni trendovi s tržišta Francuske rezultat su proširenja ponude te brojnih promotivnih aktivnosti i kvalitetne suradnje s partnerima poput Ovoyagesa, Travel Europea, Top of travela i Voyamara, koji nude hrvatske destinacije, a svake se godine uvode i novi charter letovi i direktne zračne linije prema Splitu, Puli, Dubrovniku i Rijeci iz primjerice Lyona, Marseillesa i Bordeauxa – izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, dodavši kako posebice veseli kontinuirano jačanje prometa francuskih gostiju i to ne samo u tradicionalno jakim destinacijama kao što su Dubrovnik ili Split, nego i u novim poput Zagreba, Slavonije, Kvarnera i Istre.

Većina francuskih turoperatora vrlo je zadovoljna ostvarenim bukingom i rezultatima, posebice za srpanj i kolovoz, ali i za rujan i listopad. Navedeno potvrđuju i statistički podaci Udruženja francuskih turističkih agencija Les Entreprises du Voyage prema čijim se podacima Hrvatska nalazi na ljestvici najprodavanijih inozemnih srednjih destinacija Francuza te bilježi porast od 11 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

Pozitivne rezultate komentirala je i Danijela Mihalić Đurica, direktorica Predstavništva HTZ-a u Francuskoj.

-Izuzetno smo zadovoljni pozitivnim dojmovima Francuza koji nakon povratka iz Hrvatske ističu našu gostoprimljivost i autentičnost, očuvanu prirodu, prekrasnu obalu i otoke, kvalitetnu gastronomsku ponudu te bogatu kulturnu baštinu. Rezultati koje ostvarujemo su još i značajniji ako znamo da je francusko tržište vrlo kompleksno prije svega zbog poznatog trenda ostanka i provoda odmora u francuskih destinacijama, odnosno snažne promocije domaćeg turizma – izjavila je Mihalić Đurica, dodavši kako sufrancuski gosti idealni za produljenje sezone upravo zbog velikog broja školskih praznika, nacionalnih praznika i blagdana te prosječno kraćeg radnog tjedna.

Trendu pozitivnih rezultata pridonose i objave u najeminentnijim francuskim medijima s fokusom na hrvatsku kontinentalnu ponudu. Primjerice, u Vukovarsko-srijemskoj županiji uspješno je provedeno snimanje poznate kulinarske emisije „Cuisine immposible“, a ovih se dana očekuje i objava reportaže o Slavoniji u jednom od najčitanijih francuskih tjednika Le Figaro Magazine. Na nacionalnoj televizijskoj postaji TF1 u prošlotjednom „hrvatskom tjednu“ emitirane su reportaže o NP Krka, Šibeniku, Korčuli, Hvaru, Splitu i Dubrovniku. Ostvarena je i vrlo uspješna kampanja na nacionalnoj TV postaji France 2 na kojoj je tijekom četiri tjedna prikazivani promotivni spot o Hrvatskoj vidjelo više od 17 milijuna gledatelja.

Pročitajte još

IZBORI ZA ČETIRI MJESECA Škoro bi postao predsjednik ako u drugi krug ide s Milanovićem

Dulist

Koje promjene donosi nova školska godina?

Dulist

‘PAO’ DNEVNI REKORD Evo kad je fiskalizirano 890 milijuna kuna

Dulist

Ova web stranica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva. Molimo Vas da nam potvrdite ukoliko ste suglasni s korištenjem kolačića, a privolu možete povući u svakom trenutku. Prihvaćam Više informacija