Aktualno

“Nisu dobili popust jer nisu stalni gosti”

To su sitne neugodne situacije koje se događaju, komentirao je vlasnik Gradske kavane Maro Hajdarhodžić pismo našeg sugrađanina u kojem se požalio na neostvarivanje popusta u Gradskoj zbog "nedubrovačkog govora" njegove supruge.

– Popust vrijedi za naše stalne domaće goste u iznosu od 15 posto. Riječ je o jednom od naših najboljih konobara, dobar je mladić, koji je kulturan i ne vjerujem da je tako reagirao.Ljudi tumače to na raznorazne načine, odmah su ljuti. Popust vrijedi za stalne goste koji standardno dolaze u kavanu 5 – 6 puta mjesečno. Netko tko dođe jedanput godišnje ili u 5 godina, bez obzira odakle je,  tretira se kao gost koji nije redovan.

 Svi naši zaposlenici na istom mjestu rade više od dvije godine tako da bi morali apsolutno svih znati pa i dotičnog gospodina. Ne vjerujem da je u pitanju taj previd. Cijela priča mi nije jasna, a normalno bi bilo da se požalio nama pa tek onda novinama. Nekako se pravi afera – dodaje Maro Hajdarhodžić.

– Nije mi jesan cijeli tok događaja, i ne vjerujem da se konobar obratio gosparu na taj način. Ne vjerujem da ga nisu primijetili ako je redovni gost i da mu ne bi napravili popust.

Inače, naši konobari davaju puno više popusta nego što je realno stalnih gostiju koji nam dolaze. Ne da ne daju, nego davaju previše popusta, jer nemamo  iskaznice, kartice s popustima,  već smo ostavili konobarima i voditeljima koji su u kontaktu s gostima da ih primijete. Normalno je ako gost dolazi jedanput dvaput tjedno da će znat da je to taj gost – zaključio je Hajdarhodžić. 

Pročitajte još

ISTRAŽILI SMO Privatni smještaj ‘pojačan’ s 370 postelja

Andrea Falkoni Račić

‘ANA U GRADU’ Do Srđa s dva autobusa, najavljena i privremena prometna regulacija

Dulist

TREBA LI I DUBROVNIK OVAKO? I belgijski gradić Brugge odlučio stati na kraj turističkoj gužvi

Dulist