Aktualno

“Nisu dobili popust jer nisu stalni gosti”

"Nisu dobili popust jer nisu stalni gosti"

To su sitne neugodne situacije koje se događaju, komentirao je vlasnik Gradske kavane Maro Hajdarhodžić pismo našeg sugrađanina u kojem se požalio na neostvarivanje popusta u Gradskoj zbog "nedubrovačkog govora" njegove supruge.

– Popust vrijedi za naše stalne domaće goste u iznosu od 15 posto. Riječ je o jednom od naših najboljih konobara, dobar je mladić, koji je kulturan i ne vjerujem da je tako reagirao.Ljudi tumače to na raznorazne načine, odmah su ljuti. Popust vrijedi za stalne goste koji standardno dolaze u kavanu 5 – 6 puta mjesečno. Netko tko dođe jedanput godišnje ili u 5 godina, bez obzira odakle je,  tretira se kao gost koji nije redovan.

 Svi naši zaposlenici na istom mjestu rade više od dvije godine tako da bi morali apsolutno svih znati pa i dotičnog gospodina. Ne vjerujem da je u pitanju taj previd. Cijela priča mi nije jasna, a normalno bi bilo da se požalio nama pa tek onda novinama. Nekako se pravi afera – dodaje Maro Hajdarhodžić.

– Nije mi jesan cijeli tok događaja, i ne vjerujem da se konobar obratio gosparu na taj način. Ne vjerujem da ga nisu primijetili ako je redovni gost i da mu ne bi napravili popust.

Inače, naši konobari davaju puno više popusta nego što je realno stalnih gostiju koji nam dolaze. Ne da ne daju, nego davaju previše popusta, jer nemamo  iskaznice, kartice s popustima,  već smo ostavili konobarima i voditeljima koji su u kontaktu s gostima da ih primijete. Normalno je ako gost dolazi jedanput dvaput tjedno da će znat da je to taj gost – zaključio je Hajdarhodžić. 

Pročitajte još

POBJEDA U GOSTIMA Square dobio Osijek, prošli u polufinale

Dulist

[DUBROVČANI IZVAN GRADA] VERONIKA KARAČ Dubrovnik će uvijek biti dio mene

Nora Di Leo

MISA VEČERE GOSPODNJE ‘Isusov život je sažet u glagolu ljubiti’

Dulist