Zanimljivosti

New Europe Market stiže u Dubrovnik!

New Europe Market (NEM), najveći skup televizijskih i medijskih profesionalaca u Središnjoj i Istočnoj Europi, održat će se ove godine u Dubrovniku u periodu od 8. do 11. svibnja.

NEM je nezaobilazno mjesto za sve profesionalce s područja televizije, produkcije, marketinških agencija, IPTV-a, kabelske distribucije, te svih važnih ljudi iz medijskog svijeta.

Središnja i Istočna Europa upravo je najizazovnije svjetsko telekomunikacijsko tržište tržište, zbog činjenice kako uvelike kasni za Zapadnom Europom, no ima velik ptencijal za razvoj kojegne može nadmašiti niti jedna druga regija.

Unutar četiri dana profesionalci će moći saznati najnovije trendove u industriji kroz tematske panele koje će uvodno najavljivati prezenter BBC business news-a Aaron Heslehurst.

Sudionici NEM-ovih panela su čelni ljudi vodećih svjetskih kompanija među kojima su i AGB Nielsen, Google, HBO, NBCUniversal, CISCO, 3D Content Hub, Fox International Channels, T-Com, Chello Central Europe, Sony Pictures Television Networks, Antenna Group, AMC/Sundance Channel, Al Jazeera Balkans…

Više informacija o NEM-ovim panelima i govornicima može se naći na njihovoj službenoj stranici.

Na panelima NEM-a će se raspravljati o trenutačno najzanimljivijim temama u televizijskoj industriji:

Distribucija kanala
– Content Is the Key (Sadržaj je ključan)
– TV Everywhere (Televizija posvuda)
– Sport Migration from Public to Pay TV (Prelazak sporta s javne na Pay TV)
– Content Selection for the CEE Region (Odabir sadržaja za regiju Središnje i Istočne Europe)
– Chicken or the Egg (Kokoš ili jaje?)
– Regulatory Affairs (Mediji i zakonska regulativa)
– Channel Distribution Challenges in the Adria Region (Izazovi distribucije kanala za regiju Adria)

Marketing i PR
– TV Shows as Brands (TV-serije kao brandovi)
– Can You Spot the Next Cult TV Show? (Kako prepoznati novu kultnu seriju?)
– TV News: What The Future Holds (Kakva je budućnost TV-vijesti)
– Three Dimensions Of 3D TV (Tri dimenzije 3D televizije)
– Customer Experience (A CTAM panel) (Iskustva korisnika -CTAM-ov panel)

Izazovi prodaje oglasa na kanalima na svim platformama
– Challenges of Ads Sales on Localized Channels (Izazovi prodaje oglasnog prostora na lokaliziranim kanalima)
– TV Goes Social (Televizija prelazi na društvene mreže)
– Is Guerrilla Marketing Dead? (Je li gerila marketing mrtav?)

 

Pročitajte još

Prije godinu dana HIRovci krenuli na put oko svijeta

Dulist

ANTE EREŠ Liječio je Tita i igrače Bayerna. Tek mu je 81. i radit će dok ga služe glava i ruke

Maria Prkut

KOMADIĆ RAJA ZA KOLEKCIONARE Na lapadskom buvljaku ‘okitite se’ medaljama i ordenima

Leona Rašica