Zanimljivosti

New Europe Market stiže u Dubrovnik!

New Europe Market (NEM), najveći skup televizijskih i medijskih profesionalaca u Središnjoj i Istočnoj Europi, održat će se ove godine u Dubrovniku u periodu od 8. do 11. svibnja.

NEM je nezaobilazno mjesto za sve profesionalce s područja televizije, produkcije, marketinških agencija, IPTV-a, kabelske distribucije, te svih važnih ljudi iz medijskog svijeta.

Središnja i Istočna Europa upravo je najizazovnije svjetsko telekomunikacijsko tržište tržište, zbog činjenice kako uvelike kasni za Zapadnom Europom, no ima velik ptencijal za razvoj kojegne može nadmašiti niti jedna druga regija.

Unutar četiri dana profesionalci će moći saznati najnovije trendove u industriji kroz tematske panele koje će uvodno najavljivati prezenter BBC business news-a Aaron Heslehurst.

Sudionici NEM-ovih panela su čelni ljudi vodećih svjetskih kompanija među kojima su i AGB Nielsen, Google, HBO, NBCUniversal, CISCO, 3D Content Hub, Fox International Channels, T-Com, Chello Central Europe, Sony Pictures Television Networks, Antenna Group, AMC/Sundance Channel, Al Jazeera Balkans…

Više informacija o NEM-ovim panelima i govornicima može se naći na njihovoj službenoj stranici.

Na panelima NEM-a će se raspravljati o trenutačno najzanimljivijim temama u televizijskoj industriji:

Distribucija kanala
– Content Is the Key (Sadržaj je ključan)
– TV Everywhere (Televizija posvuda)
– Sport Migration from Public to Pay TV (Prelazak sporta s javne na Pay TV)
– Content Selection for the CEE Region (Odabir sadržaja za regiju Središnje i Istočne Europe)
– Chicken or the Egg (Kokoš ili jaje?)
– Regulatory Affairs (Mediji i zakonska regulativa)
– Channel Distribution Challenges in the Adria Region (Izazovi distribucije kanala za regiju Adria)

Marketing i PR
– TV Shows as Brands (TV-serije kao brandovi)
– Can You Spot the Next Cult TV Show? (Kako prepoznati novu kultnu seriju?)
– TV News: What The Future Holds (Kakva je budućnost TV-vijesti)
– Three Dimensions Of 3D TV (Tri dimenzije 3D televizije)
– Customer Experience (A CTAM panel) (Iskustva korisnika -CTAM-ov panel)

Izazovi prodaje oglasa na kanalima na svim platformama
– Challenges of Ads Sales on Localized Channels (Izazovi prodaje oglasnog prostora na lokaliziranim kanalima)
– TV Goes Social (Televizija prelazi na društvene mreže)
– Is Guerrilla Marketing Dead? (Je li gerila marketing mrtav?)

 

Pročitajte još

‘ANATOMIJA SRAMA’ Okrugli stol o mentalnom zdravlju na Igrama

Dulist

MAJSTOR KISTA Obilježavamo stogodišnjicu rođenja Antuna Masle

Dulist

ZANIMLJIVA VEČER Veliki i mali ljubitelji astronomije na tvrđavi sv. Ivana

Dulist

Ova web stranica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva. Molimo Vas da nam potvrdite ukoliko ste suglasni s korištenjem kolačića, a privolu možete povući u svakom trenutku. Prihvaćam Više informacija