Zanimljivosti

Loše ste spavali?

Ako imate problema s lošim snom, za to može postojati puno lakših i teških posljedica. No, isto tako postoji i niz trikova koji pomažu kvaliteti sna.

Neki od njih su vježbe ili pak postizanje idealne temperature sobe, koja je između 18 i 22 stupnja.

No, na loš san najčešće utječe prehrana.

Tako su namirnice za bolje spavanje banana, indijski oraščići, zeleno lisnato povrće, mliječni napitci, integralni kruh, slatki krumpir i voda.
Oni sadrže sastojke koji opuštaju mišiće, zadovoljavaju našu potrebu za ugljikohidratima bez podizanja razine šećera u krvi i osiguravaju nas od dehidracije.

S druge strane, izbjegavati treba šećer, čokoladu, prejako začinjenu hranu, fast food i alkohol. Ove namirnice utječu na umor i loš san.

A evo i nekih pokazatelja loše kvalitete sna:
–    stalna pospanost
–    sporo razmišljanje i usporena reakcija, usporeni refleksi
–    poteškoće u praćenju komunikacije ili nerazumijevanje uputa
–    poteškoće u pamćenju
–    slaba koncentracija i 'odsutnost'
–    poteškoće u snalaženju ili nalaženju izlaza iz nepoznate situacije, posebno stresne
–    depresija i loše raspoloženje
–    nestrpljivost i nervoza, pojačana temperamentnost
–    često treptanje očima, poteškoće sa vidom ili «teški kapci»

 

Pročitajte još

ALARM ZBOG ZMIJE Zatonski vatrogasci intervenirali zbog kravosasa

Dulist

‘GRADA GLADAN’ Važno je odrediti identitet naših javnih prostora

Dulist

Na Lokrumu izložba ‘Tehnologije u biologiji: šišmiši’

Dulist