Natrag
16.12.2018 11:51

facebook

twitter

google

rss

dulist

Loše ste spavali?

15.2.2013 @ 21:33 Mia Njavro Zanimljivosti

Podijelite:

Ako imate problema s lošim snom, za to može postojati puno lakših i teških posljedica. No, isto tako postoji i niz trikova koji pomažu kvaliteti sna.

Neki od njih su vježbe ili pak postizanje idealne temperature sobe, koja je između 18 i 22 stupnja.

No, na loš san najčešće utječe prehrana.

Tako su namirnice za bolje spavanje banana, indijski oraščići, zeleno lisnato povrće, mliječni napitci, integralni kruh, slatki krumpir i voda.
Oni sadrže sastojke koji opuštaju mišiće, zadovoljavaju našu potrebu za ugljikohidratima bez podizanja razine šećera u krvi i osiguravaju nas od dehidracije.

S druge strane, izbjegavati treba šećer, čokoladu, prejako začinjenu hranu, fast food i alkohol. Ove namirnice utječu na umor i loš san.

A evo i nekih pokazatelja loše kvalitete sna:
–    stalna pospanost
–    sporo razmišljanje i usporena reakcija, usporeni refleksi
–    poteškoće u praćenju komunikacije ili nerazumijevanje uputa
–    poteškoće u pamćenju
–    slaba koncentracija i 'odsutnost'
–    poteškoće u snalaženju ili nalaženju izlaza iz nepoznate situacije, posebno stresne
–    depresija i loše raspoloženje
–    nestrpljivost i nervoza, pojačana temperamentnost
–    često treptanje očima, poteškoće sa vidom ili «teški kapci»

 

Komentari





O autoru: Mia Njavro

Diplomirana novinarka i magistrica komunikologije. U slobodno vrijeme pišem, u radno vrijeme pišem. Prestala sam skupljati salvete, a najčešće se bavim temama od životne važnosti, kao što su filmovi, glazba i društveni mediji.

Iz rubrike
   Impressum | Privatnost | Uvjeti
  © 2018 dulist d.o.o. Sva prava pridržana