Aktualno

Liburnija će ipak ploviti

Prijedlog novog zakona o trošarinama kojeg je izradilo Ministarstvo financija, mogao bi "spasiti" liniju Jadrolinije Dubrovnik – Rijeka, jednu od najdugovječnijih trajektnih linija na Jadranu, te će tako ona prometovati tijekom glavne sezone.

Jadrolinijina Liburnija trebala bi preživjeti rezanje troškova pravo zbog činjenice kako, prema prijedlogu Zakona, u obalnom linijskom prometu putnika i vozila više ne bi bilo trošarina na dizel, čime bi se značajno umanjili i troškovi brodara, a time i potreba za državnom subvencijom.

Zakon bi trebao stupiti na snagu 1. srpnja, te bi tako brodari na godišnjoj razini ostvarili oko 40 milijuna kuna uštede, od kojih je najviše unutar rashoda Jadrolinije.

– Mi smo sada dobili godinu dana da razmislimo što ćemo dalje činiti s tom linijom. I dalje mislim kako ona nema toliku važnost u kontekstu klasičnog prijevoza vozila i putnika. Potrebno je raditi na osmišljavanju turističkog brenda dužobalne linije na kojoj bi trebao ploviti jedan prekrasni cruiser, koji bi istovremeno imao i mogućnost ukrcaja određenog broja vozila. Takvi brodovi postoje i može ih se naći na tržištu, potrebna je samo dobra volja. Treba razmisliti i o dodatnom naporu kako bismo za nabavu ili gradnju takvog broda specifičnih karakteristika i namjene dobili subvenciju Europske unije, što je po meni moguće napraviti – istaknuo je za Novi list Ivo Baldasar, ravnatelj Agencije za linijski pomorski promet.
 

Pročitajte još

NIJE SVUGDJE IZVRSNO Gdje je more bilo dobro, a gdje zadovoljavajuće kakvoće?

Dulist

Dubrovčanin Đuro Lubura predsjednik Hrvatske Mense

Dulist

NE NASJEDAJTE Cirkuliraju lažne poruke o nagradnoj igri Hrvatske pošte

Dulist