Natrag
10.12.2018 00:55

facebook

twitter

google

rss

dulist

Lešić Dimitri i Villa Dubrovnik pridružili se Grupaciji jedinstvenih luksuznih hotela

25.9.2016 @ 20:30 Dulist dulist IN / Zanimljivosti

Podijelite:

Grupaciju jedinstvenih luksuznih hotela, koju trenutno čini njih 16, nedavno osnovanu pri HGK, prepoznalo je još šest luksuznih hotela upućenih u bolje pozicioniranje na svjetskom tržištu.

Među šest najnovijih članova su i Palača Lešić Dimitri iz Korčule te Villa Dubrovnik, a uz njih i Adriana Hvar Spa Hotel iz Hvara, Hotel Adriatic iz Rovinja, Boutique Hotel Alhambra iz Malog Lošinja, Valamar Isabella Miramare Island Resort iz Poreča.

Od osnutka luksuzne Grupacije u svibnju ove godine, u njoj su Bastion, Bevanda, Kazbek, Life Palace, Martinis Marchi, Meneghetti, Navis, The Pucić Palace i Vestibul Palace, a u tijeku je obrada nekoliko dodatnih prijava koje je Grupacija zaprimila od trenutka objave uvjeta i procedura pristupanja novih članica.

Inače, kako bi postali članovi Grupacije, hoteli moraju imati četiri ili pet zvjezdica i/ili biti hoteli baština visoke kvalitete s najviše 60 soba, restoranom koji pruža poseban gourmet doživljaj, jedinstvenom prodajnom ponudom u najmanje jednoj od sljedećih kategorija: povijest, kultura, priroda, konceptualni dizajn, doživljaj i inovativnost te ih mora karakterizirati posebnost lokacije. Uz minimalne uvjete koje hotel mora ispunjavati prilikom pristupanja Grupaciji, stručno povjerenstvo posebno vrednuje dodatne pokazatelje kvalitete usluge i sadržaja.

– Hrvatska ima posebne i drukčije hotele koji nude vrhunsku kvalitetu, sadržaj i usluge koji dosad nisu prepoznati. Upravo je zajedničko brandiranje bilo jedan od ključnih razloga grupiranja ovih hotela pri HGK i drago nam je da smo im pružili stručnu podršku i platformu kroz koju je nedavno i objavljen natječaj za izradu i osmišljavanje imidža i vizualnog identiteta Grupacije – rekla je Antonia Urlić, koja pri HGK vodi Udruženje hotelijera i Grupaciju jedinstvenih luksuznih hotela dodavši kako će zajedničko brendiranje Grupacije dovesti do prepoznatljivosti Hrvatske kao destinacije luksuznog turizma.

Komentari





O autoru: Dulist


Iz rubrike
   Impressum | Privatnost | Uvjeti
  © 2018 dulist d.o.o. Sva prava pridržana