Natrag
12.12.2018 17:38

facebook

twitter

google

rss

dulist

Kampanja posvećena Igri prijestolja

16.4.2013 @ 14:46 Mia Njavro Zanimljivosti
2;2

Podijelite:

Potaknuti najavom o premijernom prikazivanju prve epizode treće sezone planetarno popularnog serijala Game of Thrones u Dubrovniku, predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u Madridu i Turistička zajednica grada Dubrovnika,

osmislili su i uz pomoć sponzora realizirali boravak TV ekipe španjolske TV postaje Canal Plus i dvoje istaknutih španjolskih blogera – Maria Dolores Garcia Martin i Galo Martin tijekom ožujka u Dubrovniku. Popularnost serijala Game of Thrones u Španjolskoj vrlo je velika, a važnost španjolskog tržišta za Dubrovnika također neupitna.

Boravak novinara u Dubrovniku uključivao je obilazak svih lokacija snimanja serijala, nazočnost pretpremijernom prikazivanju prve epizode, večeru s tematskim jelima iz ovog serijala i snimanje niza kratkih priloga s Dubrovčanima koji su sudjelovali u logističkom radu na snimanju. U suradnji avio – kompanije Vueling i hotela Valamar Lacroma Dubrovnik, pokrenuta je i nagradna igra  s glavnim zgoditkom -boravkom u Dubrovniku. Prijedlog suradnje s TV postajom Canal Plus koja ima ekskluzivno pravo emitiranja HBO serijala u Španjolskoj, dobio je svoj oblik nakon završetka press-putovanja u Dubrovnik. Prije svakog nastavka serijala  bit će emitirane posebne emisije koje traju oko 20 minuta od kojih će 5-6 minuta biti posvećeno Dubrovniku.

Drugi dio promocije Hrvatske, Dubrovnika i Hotela Valamar Dubrovnik Babin kuk je kampanja koja prati lansiranje aplikacije Vive Poniente koju je Canal Plus razvio za iPhone, iPad i Android smartphone i tablete  koja se komunicira putem web-a, TV-a i socijalnih mreža.

Interakcija s ljubiteljima serijala potencirana je upravo kroz nagradnu igru, s najvrednijom nagradom – putovanjem u Dubrovnik, boravkom u hotelu Valamar Lacroma Dubrovnik, te naravno tematskim razgledanje grada „Putevima Igre prijestolja“ uz suradnju Vuelinga i kompanije Valamar Dubrovnik Babin kuk, HTZ predstavništva Madrid i TZ grada Dubrovnika.

Uz web-stranicu, socijalne mreže TV kuće Canal Plus također su vrlo  posjećene, te tako Facebook stranica Canal Plusa ima skoro 45 000 pratitelja, FB Igre prijestolja gotovo 89 tisuća, Twitter Canal Plus više od 33 000, te twitter Game of Thrones u Španjolskoj oko 13 000. Uz sve akcije koje provodi Canal Plus treba dodati aktivnosti zrakoplovne kompanije Vueling koja  najavljuje da će tijekom mjeseca lipnja  imati promidzbenu akciju / nagradnu igru na svom FB (350.000 pratitelja), na temu Game of Thrones i s nagradnom igrom promovirajući  svoje letove za Dubrovnik.Na završetku emitiranje treće sezone serijala Canal Plus će emitirati izvlačenje nagrada, kad će jedan dio emisije biti posvećen Dubrovniku.

Uz navedeno na blogu YONOMEABURRO , objavljeno je nekoliko zapisa iz Dubrovnika, kao i na stranici Ocholeguas.
 
Procijenjena marketinška vrijednost svih aktivnosti na španjolskom tržištu koje je važno za Dubrovnik  uz sve TV priloge i objavljene napise, te nagradnu igru na mobilnim aplikacijama iznosi oko 364 tisuće eura, uz promotivne efekte koji se multipliciraju upravo putem modernih sredstava komunikacije. Uz promociju Dubrovnika kao odredišta snimanja serijala Game of Thrones, navedene aktivnosti u Španjolskoj prva su kampanja koja se ciljano obraća ljubiteljima serijala na inozemnim tržištima.

Komentari





O autoru: Mia Njavro

Diplomirana novinarka i magistrica komunikologije. U slobodno vrijeme pišem, u radno vrijeme pišem. Prestala sam skupljati salvete, a najčešće se bavim temama od životne važnosti, kao što su filmovi, glazba i društveni mediji.

Iz rubrike
   Impressum | Privatnost | Uvjeti
  © 2018 dulist d.o.o. Sva prava pridržana