Hrvatska

ITB BERLIN S tržišta Njemačke najavljeno čak 13 novih letova za Hrvatsku

ITB BERLIN S tržišta Njemačke najavljeno čak 13 novih letova za Hrvatsku

Nakon jučerašnjeg vrlo uspješnog predstavljanja hrvatske turističke ponude tijekom prvoga dana sajma ITB u Berlinu, brojne promotivne aktivnosti i važni sastanci s ključnim međunarodnim partnerima održani su i danas tijekom drugog dana održavanja ovog najvećeg svjetskog turističkog sajma.

Odlična novost svakako je najveći broj novih direktnih zračnih linija najavljen s tržišta Njemačke i to čak njih trinaest. Nove letove za Dubrovnik, Zadar, Rijeku, Pulu i Split najavljuju brojni avioprijevoznici kao što su easyJet, Eurowings, Ryanair, Lufthansa, Condor i drugi.

Hvatska delegacija, predvođena ministrom turizma Garijem Cappellijem te direktorom Glavnog ureda HTZ-a Kristjanom Staničićem susrela sa Sebastianom Münzenmaierom, predsjednikom Odbora za turizam u njemačkom Bundestagu, koji je obišao hrvatski štand i pritom pohvalio novi dizajn i koncept nastupa Hrvatke turističke zajednice, ali i Hrvatsku kao vrlo popularnu i traženu destinaciju među njemačkim turistima. Jedna od tema ovog susreta je bila i inicijativa o osnivanju jedinstvenog europskog fonda i Radne skupine za turizam unutar institucija Europske unije. Sastanku je prisustvovao i Veleposlanik Republike Hrvatske u Saveznoj Republici Njemačkoj Gordan Grlić Radman.

Tijekom prva dva dana sajma održani su i brojni sastanci s ključnim partnerima među kojima su Jet2com, TUI, Savezna udruga njemačke turističke industrije (BTW), Expedia, Olimar, Germania, Eurowings, Condor, Thomas Cook Njemačka i drugi.

Direktor Staničić naglašava kako su svi ključni partneri prošlu godinu zaključili s odličnim rezultatima, a zbog čega najavljuju proširenje programa za 2018. godinu. „Hrvatska je na njemačkom tržištu vrlo tražena destinacija, a sukladno prezentiranim planovima najvećih partnera na njemačkom tržištu očekujemo zadržavanje pozitivnih trendova u 2018. godini. U tom kontekstu ključnu ulogu imaju aviolinije pa nas stoga posebice vesele najavljeni rasporedi letenja koji kod najvećih avioprijevoznika podrazumijevaju uvođenje novih linija te povećanje rotacija postojećih letova. Staničić je naglasio i to kako se brojni letovi odnose na periode pred i posezone.

Ministar Cappeli je pak naglasio kako je turizam pokretač gospodarskog sustava zbog prilika koje stvara za nove investicije i omekšavanje diplomatskih veza. „Ovakva su događanja odlična prilika za susret s različitim dionicima u turizmu, od turoperatora i avioprijevoznika do predstavnika političkih institucija za turizam, ali i za održavanje sastanaka s zainteresiranim stranim ulagačima. Nakon što smo postigli veliki uspjeh na europskim emitivnim tržištima, počeli smo ulagati u privlačenje gostiju s dalekih tržišta. Prošle smo godine uspostavili direktnu avioliniju na relaciji Dubai – Zagreb što je izuzetno bitno za dobru povezanost naših destinacija s tržištima poput Kine, J. Koreje i Japana“, rekao je ministar Cappelli nakon što se na temu viza na sajmu sastao s veleposlanikom Ujedinjenih Arapskih Emirata u RH (sa sjedištem u Njemačkoj) Ali Abdullom Al Ahmedom s kojim je razgovarao o otvaranju diplomatskog predstavništva u Ujedinjenim Arapskim Emiratima što bi gostima iz Azije omogućilo još brži i jednostavniji dolazak u Hrvatsku. „Privlačenju još većeg broja kineskih gostiju zasigurno će pridonijeti i činjenica što je ova godina proglašena godinom Europe u Kini, a predstavnici delegacije iz Macaoa na sajmu su nam uručili i poziv za sudjelovanje na Globalnom Turističkom Ekonomskom Forumu u listopadu ove godine što je još jedna prilika za turističku promociju, ulaganja i suradnju s Kinom“, zaključio je ministar Cappelli.

Inače, predstavnici kompanije Jet2com naglasili su kako tjedno realiziraju više od 40 letova prema Hrvatskoj te da su odlične rezultate i poraste prometa u prošloj godini ostvarili prema destinacijama kao što su Dubrovnik (+26%) i Split (+36%). Osim odličnih rezultata i najavljenih povećanja u segmentu avioprometa, predstavnici kompanije Jet2com su također najavili nove aktivnosti i proširenja u segmentu nautičke ponude, ali i u segmentu „family“ ponude u sklopu projekta „Jet2villas“. Iz TUI-a također najavljuju kako u Hrvatskoj povećavaju ponudu hotela za obitelji i to za 10%, a razgovaralo se i o proširenju suradnje te novim ponudama za Hrvatsku u 2019. i 2020. godini kroz razvijanje luksuznog turističkog proizvoda (tzv. luxury brand). Cjelokupna TUI grupa u svom portfelju drži 1600 turističkih agencija i vodećih portala, oko 150 aviona, više od 300 hotela s 214.000 kreveta, 14 brodova za krstarenje te zapošljava više od 67.000 radnika u više od 130 zemalja.

S predstavnicima Expedie se razgovaralo o ponudi novih digitalnih platformi za oglašavanje turističkih proizvoda na britanskom i američkom tržištu, dok se s predstavnicima BTW-a, udruge koja promovira interese njemačke turističke industrije, razgovaralo o tješnjoj suradnji između strukovnih udruga njemačke i hrvatske, a posebna tema je bila i partnerstvo na godišnjoj konferenciji BTW-a u Njemačkoj u 2019. godini. Predstavnici Condora su predstavili nove linije iz Frankfurta prema Zadru i Rijeci te iz Dusseldorfa prema Splitu, kojeg će također povezivati i sa Hannoverom. Eurowings u ljetnom redu letenja za 2018. pojačava operacije iz Njemačke za Dubrovnik i to iz Düsseldorfa, Hannovera, Berlina, Kölna (Bonn), Münchena i Stuttgarta. Tu je easyJetova nova linija koja će povezat Zadar i Berlin, a iako u ponudi već imaju liniju iz berlinske zračne luke Schönefeld prema Puli, uvode novu liniju koja će Pulu povezati s drugom zračnom lukom – Tegel.

Lufthansa je u ljetnom redu letenja za 2018. najavila novu liniju Zadar – Frankfurt, ali i povećanje operacija prema Puli, dok je Ryanair još ranije najavio tri nove linije iz Frankfurta za Pulu, Rijeku i Zadar te liniju Zadar – Bremen. Germania je pak objavila kako će ovo ljeto povezivati Dresden s Dubrovnikom.

Dodajemo kako je prezentaciju hrvatske turističke ponude na sajmu ITB svojim dolaskom uveličao i hrvatski rukometni reprezentativac te igrač berlinskog Füchsea Jakov Gojun, koji je izazvao veliku pozornost posjetitelja sajma ITB i tako dodatno doprinio pozicioniranju Hrvatske kao atraktivne i popularne turističke destinacije. Isto tako, povodom Međunarodnog dana žena ministar Cappeli i direktor Staničić prisutnim damama darovali su ruže.

Podsjećamo kako na sajmu ITB, uz Hrvatsku turističku zajednicu, svoju ponudu predstavlja i 21 suizlagač. Sajam je otvoren do 11. ožujka te se očekuje da će ga posjetiti oko 150 tisuća posjetitelja.

Pročitajte još

MILANOVIĆ SE ZAHVALIO GLASAČIMA ‘Do kraja ću se držati slova i duha hrvatskog Ustava’

Dulist

EUROPSKI SUD ODLUČIO Zaštita od klimatskih promjena – ljudsko pravo

Dulist

Zagrebačke plaće za 170 eura veće nego u ostatku Hrvatske

Dulist