Vaše vijesti

Gospođa Vesna Katavić pohvalila direktora Neptuna

Gospođa Vesna Katavić pohvalila direktora Neptuna

Naša sugrađanka Vesna Katavić uputila je na redakciju DuLista pismo pohvale direktoru hotela Neptun Ivu Sabljiću. Donosimo ga u cijelosti: 

-Godinama se kupam ispred hotela Neptun i uživam u svakom trenutku. Meni omiljeni dio kupališta je na samom kraju uz more, na dijelu kupališta za domaće i ostale kupače koji nisu gosti hotela. Davnih dana sam, zbog ljubaznosti osoblja i načina na koji je kupalište održavano, zaključila da hotel vodi osoba koja svakodnevno budnim okom prati što se događa u hotelu, restoranu i na kupalištu i da čini sve da se održi visoki standard. U zadnjih tjedan dana dva događaja su potvrdila da sam u pravu.

Nedavno je u Dubrovniku danima puhao vjetar. Ipak sam se odlučila otići okupati. More je taj dan bilo dosta nemirno i umjesto na svoje omiljeno mjesto otišla sam na (tog popodneva) poluprazno kupalište za goste hotela. Tamo sam mogla koristiti skalicu da mi je lakše ući i izaći iz mora. Ušla sam bez ikakvih poteškoća. More je bilo toliko toplo i ugodno da mi se nije izlazilo van i toćala sam se (po dubrovački) više od dvadesetak minuta. Baš kad sam odlučila izaći, odjednom je zapuhao jak vjetar i more ispred skalice se zapjenilo i zahuktalo. Sve je to budnim okom pratio operativni direktor hotela Neptun, gospodin Ivo Sabljić i poslao osoblje da mi pomogne prilikom izlaska. Na sreću, pomoć mi nije trebala. Gospodin Sabljić je malo podalje pažljivo pratio što se događa uz dobronamjerni komentar: ‘Baš je naglo zapuhalo’. Osoblje je izvadilo skalicu iz mora da se ne bi našao još koji previše hrabar kupač i da se izbjegnu moguće nezgode i ozljede.

Sljedećeg dana je konačno prestao vjetar i ja sam se sva sretna vratila na ‘moje mjesto’. Razočarano sam primijetila da je betonska podloga prekrivena naslagama crvenkaste zemlje. Pomislila sam da je osoblje koje zalijeva cvijetnjak iznad tog dijela kupališta bilo nepažljivo, da se voda izlila i nanijela zemlju. Bila sam uvjerena da će te večeri osoblje koje čisti bazene i kupalište isprati zemlju i sve očistiti. Međutim, sve je bilo isto i sljedeća dva dana. Otišla sam na recepciju Neptuna i zamolila vrlo ljubaznu mladu službenicu da nazove gospodina direktora i da ga zamoli za kratki razgovor. Nije prošlo ni tri minute, a gospodin Sabljić se pojavio na recepciji i ljubazno se sa mnom rukovao!!!!!!! Nisam uspjela dovršiti ni prvu rečenicu, a on me ljubazno obavijestio da već nekoliko dana pokušavaju riješiti problem i da su zaključili da je povezan s punjenjem fontane ispred hotela. Dodao je da će problem biti vrlo brzo riješen i da će osoblje isprati i očistit taj dio kupališta…

U ovoj našoj nestvarno lijepoj zemlji duboko se ukorijenila pohlepa, kriminal, nečuveni bezobrazluk, drskost, nerad i potpuni nedostatak odgovornosti. Svijetli primjer gospodina Sabljića ukazuje da, u našem jadu i mraku, ponekad (iako, nažalost, isuviše rijetko) zatreperi pokoja zvijezda. Bravo gospodine direktore, hvala Vam i svaka Vam čast! – napisala je Vesna Katavić.

Pročitajte još

PROBLEMATIČNI ZNAKOVI KRAJ DOMA ZDRAVLJA ‘Mi se snalazimo, dok stranci rade opasne greške’

Dulist

NEMOGUĆA SITUACIJA Čitateljica: ‘S kolicima trebam izlaziti na cestu i izlagati opasnosti svoje dijete i sebe’

Dulist

U PORTU ‘Može li netko ovo iščupat? Potkopalo je kamen…’

Dulist