Grad

Franković imenovao privremene pročelnike novoustrojenih upravnih odjela

Gradonačelnik Grada Dubrovnika Mato Franković u petak, 15.rujna, za privremene je pročelnike imenovao tri službenika Grada Dubrovnika, koji će te poslove obavljati sve do imenovanja pročelnika određenom upravnog tijela po dovršetku postupka javnoj natječaja.
S obzirom da se poslovi upravnog tijela moraju kontinuirano obavljati i u slučaju kada nema formalno imenovanog pročelnika (putem javnog natječaja) za tri novoustrojena odjela: Upravni odjel za promet, Upravni odjel za izgradnju i upravljanje projektima te Upravni odjel za Europske fondove, regionalnu i međunarodnu suradnju,  gradonačelnik Grada Dubrovnika je s današnjim danom za privremene pročelnike imenovao tri službenika Grada Dubrovnika, koji će te poslove obavljati sve do imenovanja pročelnika određenom upravnog tijela po dovršetku postupka javnog natječaja, i to:

1. Irenu Kričković Labaš, diplomiranu inženjerku arhitekture za privremenu pročelnicu Upravni odjel za izgradnju i upravljanje projektima,
2. Đura Šutala, diplomiranog pravnika za privremenog pročelnika Upravnog odjela za promet,
3. Zrinku Raguž, diplomiranu politologinju, za privremenu pročelnicu  Upravnog odjel za Europske fondove, regionalnu i međunarodnu suradnju.

Gradsko vijeće Grada Dubrovnika donijelo je Odluku o ustrojstvu Gradske uprave Grada Dubrovnika (u daljnjem tekstu Odluke) kojom su ustrojena upravna tijela:

1.       Upravni odjel za poslove gradonačelnika;
2.      Upravni odjel za kulturu i baštinu;
3.      Upravni odjel za proračun, financije i naplatu;
4.      Upravni odjel za turizam, gospodarstvo i more,
5.      Upravni odjel za obrazovanje, šport, socijalnu skrb i civilno društvo,
6.      Upravni odjel za promet,
7.      Upravni odjel za izgradnju i upravljanje projektima,
8.      Upravni odjel za gospodarenje gradskom imovinom,
9.      Upravni odjel za izdavanje i provedbu dokumenata prostornog uređenja i gradnje,
10.    Upravni odjel za urbanizam, prostorno planiranje i zaštitu okoliša,
11.     Upravni odjel za komunalne djelatnosti i mjesnu samoupravu,
12.    Upravni odjel za Europske fondove, regionalnu i međunarodnu suradnju,
13.    Služba Gradskog vijeća,
14.    Služba za unutarnju reviziju.

Danom stupanja na snagu Odluke, 15. rujna 2017. godine, ukida se Upravni odjel za promet, stanogradnju i razvojne projekte.

Pročitajte još

‘DA SE NE ZABORAVI’ Obilježavamo 29. obljetnicu napada na grad

Dulist

CIJENE ZAKUPA ‘PADALE’ I ZA 90 POSTO Pod teretom krize u Gradu otkazana samo dva poslovna najma

Iva Dedo

VRHOVNI SUD RH ODLUČIO Otkaz djelatniku Libertasa zbog taksiranja je zakonit

Dulist

Ova web stranica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva. Molimo Vas da nam potvrdite ukoliko ste suglasni s korištenjem kolačića, a privolu možete povući u svakom trenutku. Prihvaćam Više informacija