Natrag
9.12.2018 20:34

facebook

twitter

google

rss

dulist

FOTO Đir Karakom u suton

20.6.2013 @ 2:38 Mia Njavro dulist IN
27;27

Podijelite:

Pripremili smo niz noviteta ove godine. Između ostalog, to su izleti ovim predivnim brodom – Karakom. Nju najbolje možete doživjeti, jednostavno, ako plovite s njime – zpočela je priču o Karaci voditeljica korporativnih komunikacija Atlasa, Nikolina Frklić na novom,  promotivnom izletu Karake.

O čemu se radi? Naime, predstavljena je nova, izletnička ponuda ovog, svima poznatog broda-replike iz Dubrovačke Republike, Karake. Novost u ponudi su i izdvojeni najpopularniji izleti, koji se nude kao private deluxe ponuda (kapacitet je maksimalno 7 osoba, individualni pristup) – Montenegro Blue deluxe, Ston i Trsteno deluxe, Krka deluxe, Šibenik deluxe, Split deluxe, Trogir deluxe, Plitvice deluxe, Istrian Mosaic deluxe, Zagreb shopping deluxe.

No, Zdenka Verić, izvršna direktrica produkcije i nabave u Atlasu istaknula je i kako više nije bitan način kako se prije doživljavala Hrvatska, kroz 'more i sunce':

-Važno je  tematski postaviti produkciju gdje će se proživjeti avanturistička Hrvatska, kulturna Hrvatska i cijele naše ljepote. Moramo gostima prikazati da dožive onaj ugođaj i da prenose u svojim zemljama usmenim putem jedan novi doživljaj naše Hrvatske, a ja se nadam onda s tim i povratak gostiju na našu lijepu obalu-istaknula je Verić.

Istaknuto je i kako Atlas svake godine ponudu obogaćuje novim izletima kao što su izleti brodom Karaka, poput 'Romantičnog krstarenja' uz zalazak sunca i večeru na brodu, obiteljskih gusarskih izleta na Elafite, 'Karaka party' krstarenja, panoramska vožnja brodom..

Ono što je na prezentaciji posebno istaknuto kao izletnički bitan program, jest Atlasova ponuda od stotinjak izleta u redovnoj ponudi na regijama Dubrovnik, Istra i Kvarner i Srednja Dalmacija. Prodaja izleta vrlo je aktualna u svim regijama u Hrvatskoj, a novi kanali prodaje ponudu čine pristupačnijom gostima u destinaciji i prilikom rezervacije smještaja.

Izleti su kreirani prema potražnji u destinacijama, ciljanim skupinama (obitelji, mladi, parovi, seniori), ali i tematski (kultura, priroda, vino i gastronomija…). U tu svrhu za sve su regije izdane brošure na različitim jezicima kao što su ruski, njemački, francuski, talijanski, te  sažetak top izleta prilagođenih hrvatskom tržištu.
 

Komentari





O autoru: Mia Njavro

Diplomirana novinarka i magistrica komunikologije. U slobodno vrijeme pišem, u radno vrijeme pišem. Prestala sam skupljati salvete, a najčešće se bavim temama od životne važnosti, kao što su filmovi, glazba i društveni mediji.

Iz rubrike
   Impressum | Privatnost | Uvjeti
  © 2018 dulist d.o.o. Sva prava pridržana