Hrvatska

FERRAGOSTO U Hrvatskoj dnevno boravi više od 66 tisuća Talijana

Italija za hrvatski turistički sektor predstavlja jedno od najvažnijih emitivnih tržišta s kojeg smo u dosadašnjem dijelu godine ostvarili 579 tisuća dolazaka i 2,3 milijuna noćenja što u odnosu na isto razdoblje lani predstavlja rast od 1,3 posto u dolascima i 2,4 posto u noćenjima. Pozitivni rezultati ostvareni su i u srpnju tijekom kojeg su talijanski turisti ostvarili 209 tisuća dolazaka i 1,1 milijun noćenja što u odnosu na srpanj prošle godine predstavlja rastod 1,5 posto u dolascima i3 posto u noćenjima.

Direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić naglašava kako su navedeni rezultati odlični pokazatelji zaFerragosto, razdoblje kada u hrvatskim destinacijama boravi najveći broj talijanskih turista. „Glavnina turističkog prometa s tržišta Italije tek slijedi što potvrđuju i najave za kolovoz i prvu polovinu rujna od strane ključnih partnera, turoperatora i agencija. Rezultat je to kontinuirane i proaktivne promotivne strategije koja uključuje brojne marketinške i PR kampanje, ali i odličnu suradnju s talijanskim partnerima“, izjavio je direktor Staničić, nadodavši kako je sve bolja prometna povezanost Italije i Hrvatske poticajni čimbenik daljnjeg rasta turističkog prometa s ovog tržišta.

Talijani na putovanja najčešće idu automobilom i to gotovo 60 posto, potom avionom, njih 20 posto te slijede putovanja vlakom, busom i brodom. Vezano za rezervaciju putovanja, oko 56 posto Talijana svoja putovanja rezervira izravno, 37 posto uopće ne rezervira, dok oko 7 posto njih svoja putovanja rezervira preko agencije. Od smještaja u Hrvatskoj preferiraju objekte u domaćinstvu i hotele dok od turističke ponude cijene vrhunsku gastronomiju, prirodne ljepote, nautiku, a u posezoni posebice zdravstveni turizam.

„Na tržištu Italije odradili smo ključne promidžbene aktivnosti što je vidljivo po postignutim rezultatima, ali i po brojnim pozitivnim objavama koje svakako pridonose kreiranju pozitivnog imidža i prepoznatljivosti Hrvatske na ovom važnom tržištu. Tradicionalno Talijani najviše putuju u kolovozu, a omiljene inozemne destinacije su im Grčka, Španjolska i Hrvatska gdje najčešće putuju u Istru, Kvarner i Dalmaciju, ali sve više otkrivaju i kontinentalni dio naše zemlje, posebno Zagreb“, naglasila je Viviana Vukelić, direktorica Predstavništva HTZ-a u Italiji.

Popularnost Hrvatske među Talijanima dokazuju brojne objave u talijanskim medijima.Uoči glavne turističke sezone najviše se pisalo o hrvatskim otocima i obali, ljetnim festivalima, lokacijama gdje je snimana popularna serija „Igra prijestolja“, nacionalnim parkovima, prekrasnim plažama, a objavljene su i detaljne reportaže o putovanjima na motociklima i kamperima. Specijalizirani časopis „Caravan e Camper“ posvetio je svoju naslovnicu Korčuli nazvavši ju bezvremenskom, dok naslovnicu popularnog magazina „Dove“ krasi Vrbnik na otoku Krku, odnosno hvarska polja lavandei Makarska rivijerakoji krase naslovnicu časopisa „Bell’Europa“. U lipanjskom izdanju specijaliziranog magazina za jedrenje „Il giornale della Vela“ objavljena je detaljna reportaža o jedrenju o Hrvatskoj donoseći niz informacija gdje jedriti u Hrvatskoj, u kojim valama odmoriti, koje destinacije na otocima i obali posjetiti, a sve navedeno ilustrirano je atraktivnim fotografijama od kojih seKornati nalaze na samoj naslovnici.

Izvor: HTZ

Pročitajte još

Zabilježen pad broja izdanih građevinskih dozvola

Dulist

Valamar pokreće edukacijsku platformu u suradnji s hrvatskim fakultetima

Dulist

PRVIH DEVET MJESECI Vrijednost izvoza povećana za 6 posto

Dulist

Ova web stranica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva. Molimo Vas da nam potvrdite ukoliko ste suglasni s korištenjem kolačića, a privolu možete povući u svakom trenutku. Prihvaćam Više informacija