Aktualno

DINBURGER CHARITY EVENING Probajte burgere s vinom i pomozite štićenicima Doma Maslina!

DINBURGER CHARITY EVENING Probajte burgere s vinom i pomozite štićenicima Doma Maslina!

Moć kreativnosti i inovacije, uz kulturno unaprijeđenje cijelog društva kroz akcije pomoći drugima? Itekako je moguće, a kako na cjelovit način spojiti humanitarni rad, učenje i situacije iz stvarnog života, znaju vrijedni studenti druge i treće godine dubrovačkog kampusa RIT Croatia koji nam večeras pripremaju jednu zaista izvrsnu zabavu – Dineburger Charity Evening.

Ususret ovoj jedinstvenoj večeri, na kojoj ćete uz degustaciju gourmet burgera uparenih s odabranim vrstama vina, craft piva i koktela ujedno pripomoći našim sugrađanima, popričali smo s vrijednim timom koji stoji iza cijelog projekta, ali i njihovim profesorom Domagojem Nikolićem koji je u svemu bio – velika podrška. Upravo on istaknuo nam je, na početku ugodnog druženja na ovoj visokoškolskoj instituciji, kako ovaj humanitarni događaj predstavlja ozbiljan projekt kojeg su u vrlo kratkom roku realizirali studenti koji su zapravo tek na početku svog studiranja.

DINBURGER CHARITY EVENING Probajte burgere s vinom i pomozite štićenicima Doma Maslina!

Pa, vrijeme je za predstaviti team s kojim smo popričali: Niko Katušić je Chair, Dejana Kušić, Co-Chair (Marketing), Milica Markoč, Co-Chair (Admin & Finance), Vid Tomišić, Sales and Registration, Veronika Lučić, Sales and Registration, Antonio Jakobušić, Food & Beverage, Petra Knežević, Decorations and Entertainment, i Petra Ljubišić, Guest Experience. Svatko od njih dobio je svoju ulogu i zajedno čine odličan ‘mehanizam’ kombinacije humanitarnog i poslovnog. Upravo o tome, iz osobne perspektive, nešto više rekla nam je Dejana.

-Dugi niz godina bavim se dobrotvornim radom tako da je ovo bio izazov na kojeg sam odmah pristala. Osim što učimo kroz stvaranje događaja, imamo priliku učiniti dobru stvar i unaprijediti zajednicu, pomoći drugima. Dakle, ne samo da se obrazujemo, već i krećemo ka napretku, a našim doprinosom, možemo reći, unaprjeđujemo i zajednicu – ističe Dejana uz poruku kako su i oni sami iznimno povezani upravo zahvaljujući radu na projektu. Petra Ljubišić pričala nam je o povezanosti sa štićenicima Doma Maslina. — U cijelom smo procesu povezani s njima, bilo kroz radionice u kojima će izraziti svoju kreativnost i pridonijeti, bilo načinom na koji mi to njima vraćamo. Došli smo i na ideju da napišu neke svoje zahvalnice koje će biti podijeljene gostima – ističe. Radi se, pojašnjava prof. Nikolić, o mlađim punoljetnicima koji uskoro moraju napuštati Dom. Upravo za njih radi se ova večera.

DINBURGER CHARITY EVENING Probajte burgere s vinom i pomozite štićenicima Doma Maslina!

Studenti uče na inovativan način — Za štićenike koji više ne mogu boraviti u Domu postoji smještaj u Mokošici, koji će ovim putem biti unaprijeđen i obogaćen. Na tu smo sastavnicu osobito ponosni – ističe. Vrijedi uz to dodati kako je Dineburger Charity Evening nastavak uspješnog ‘Puttin’ on the ritz’ događaja kojeg je rit organizirao 33 godine za redom. 31 put bio je isključivo u Americi, a prošle godine, za dvadesetu godišnjicu rit Croatia, prešao je Atlantik i došao k nama tako da se on sad organizira isključivo ovdje i to u novom ruhu, što im pričinja posebno zadovoljstvo, govori nam dalje prof. Nikolić, jer studenti uče na jedan sasvim nov i inovativan način.

– Njegujemo iskustveno učenje. Studenti izlaze izvan udobne i sigurne sredine učionice, laboratorija izoliranog od stvarnosti, i ulaze u stvarne okolnosti gdje pod pritiskom stvarnih poslovnih obaveza moraju naučiti funkcionirati i prikupljati određena znanja i vještine koji će biti direktno primjenjivi u industriji. To je zapravo svrha našeg rada i puno ulažemo u primjenjeno znanje. Tako da većina njih, kad završi RIT Croatia, izlazi spremna za karijere, primjerice ovi studenti koji studiraju Hospitality and Service Management nisu tabula rasa kad izađu sa sveučilišta – ističe dalje. Studenti su za ovaj događaj prošli zaista sve – od mixologije do financijske pripreme budžeta, marketinga i dalje. Razvoj koncepata, dekoracije, zabava – svih odnosa – fantastično je iskustvo koje se ničime ne može usporediti, govore studenti. Sa sponzorima, kojih je čak trideset, ulaze u ozbiljne ugovorne obaveze i radi se u stvarnim okolnostima. O svom dijelu priče ponešto nam je otkrio i Antonio, koji je proširio svoja znanja iz food & beverage dijela.
– Ozbiljnije sam shvatio dubinu znanja o planiranju, pripremi, nabavi… Upoznavši ljude koji u tim područjima izvrsni. Shvatio sam da ovaj tip posla zahtjeva i dobre konekcije i jednako dobar timski rad kao i projekt u cijelosti. Potrebno je realistično razmišljati, potom misliti i kako klijenti razmišljaju, što je njima prihvatljivo, a opet sve to uklopiti u nešto novo i primamljivo. Segmenti primjenjivi u cjelokupnom radu se detaljno svode i u f&b-u, a ja sam kroz širu sliku naučio što je timski rad. Granica između učenja u praksi i teoriji nam je u biti izbrisana – ističe Antonio, dok Milica i Dejana pričaju o pozitivnim rezultatima koje su dosad postigli, ali i o stresu.

DINBURGER CHARITY EVENING Probajte burgere s vinom i pomozite štićenicima Doma Maslina!

Bilo je stresa, ali pozitivnog
– S obzirom da se radi o inovativnom konceptu koji je u svijetu prepoznat i ima širok odaziv, ponosno možemo reći kako je naš tim prvi koji je organizirao ovaj događaj u Dubrovniku. Da, u cijelom procesu je bilo stresa, ali naravno onog pozitivnog koji je uvijek donosio neke rezultate i unaprijeđivao nas. Pogonski stres – ističu, nadovezuje se prof. Nikolić nazivajući ga ‘stresom otkrivanja koji dolazi iz iskoraka u nepoznati prostor’.

– Bilo je jako puno nepoznanica jer smo događajem krenuli od nule. Imali smo praznu ploču koju smo u roku od dva mjeseca morali ispisati. Tu je dio neizvjesnosti, rasta, prilagodbe, a u ovome smo svakako svi naučili – dodaje. Moramo dodati i to kako je projekte ovakvog tipa izrazito teško napraviti u kratkom roku, stoga i tu možemo pohvaliti studente, njihovu volju i entuzijazam. Stoga ne čudi kako ih je prepoznala industrija i spontano se uključivala u rad studenata. Posebnu zahvalu prof. Nikolić i studenti poslali su Danijelu Butiganu, voditelju odjela hrane i pića hotela Hilton Imperial, koji je uložio ogromne napore u projekt, bio prevelikodušan sa svojim vremenom i bio na svakom sastanku tima. Iako će se možda činiti kako su, zbog humanitarne komponente, ulaznice ‘planule’, to ipak nije tako. Najbolje to zna Vid.

– Najteže je bilo predstaviti koncept u Dubrovniku, jer se nekako čini kako su ljudi navikli na fine dining. Nismo znali kako bismo krenuli prodavati karte, odnosno kako pristupiti prodaji, pa smo istražujući saznali kako je najlakši način bio – usmenim putem. Ključna je suradnja između marketinškog odjela i odjela prodaje jer tu usmenu predaju i awerness marketing mora stvoriti u javnosti. Zapravo, svi smo mi prodaja i prezentacija – zaključuje Vid, a Petra Knežević napominje kako je komunikacija unutar tima bila ključ i bez nje večera ne bi mogla biti ovako dobro osmišljena.

Nema ‘gluhog telefona’
Upravo kroz komunikaciju možemo promatrati njihovog prvog sponzora – aplikaciju Basecamp koju su dobili na besplatno korištenje. Zamjenjuje beskrajne lance mailova i minimalizira mogućnost ‘gluhog telefona’. Kad se stvori kultura korištenja, horizontalna komunikacija ovog tipa postaje sjajna, ističe prof. Nikolić, a Veronika nam priča o počecima online priče projekta.

– S marketingom smo počeli preko službene internetske stranice, Instagrama, Facebooka i dodavajući svoje prijatelje, obitelj i slično. Kako je event napredovao, a mi ga razrađivali s vremenom, lokalni ugostitelji su nas prepoznali i počeli pratiti, kontaktirali, slali upite… Došli smo na zavidnu razinu ‘followera’. Prepoznali su nas predstavnici industrije poput Ksenije Matić i Siniše Lasana, koji su napravili večer uparivanja hamburgera s pjenušcima, a i inače je ta priča sad jako atraktivna. Sinergije tima i industrije pokazuju i dokazuju da je ono što radimo ispravno – ističe. Došli smo do kraja, ili bolje rečeno – do stola. Što će studenti poslužiti?

– Ponudit ćemo beef burger s infuzijom dingača, također s infuzijom bijelog vina, vegeburger, pokazujemo raznovrsnost i kreativnost i kod imena burgera što čuvamo kao malo iznenađenje. Ugledamo se na svjetske trendove – reći će nam pak Antonio. Cijelu priču zaokružio je Niko, kao leader tima, reći će, ‘prvi među jednakima’.
– Iako imam ‘leadership position’ u ovom projektu, nikako nisam bio usamljen na njoj. Kolege su mi jako puno pomogli oko svega, a i svi smo naučili raditi na puno profesionalniji način. Ima li što bolje od toga? – zaključuje voditelj, a nama preostaje pozvati vas na humanitarnu večeru u hotelu Hilton Imperial 20. travnja u 20 sati. Cijena karte je 250 kuna i cjelokupan prihod bit će doniran Domu Maslina. Bolju pozivnicu – ne trebamo.

Pročitajte još

DODIJELJENO DESET ‘A’ DRŽAVNIH STIPENDIJA Saznajte tko su najbolji studenti Sveučilišta u Dubrovniku

Marko Džamarija

SANITAT POZIVA Javite se ako želite banak na gruškoj placi

Dulist

[PODCAST S BARBAROM] Goran Milić: Slijedi What’s up Japan, a što mu je ‘tiha patnja’?

Barbara Đurasović