DuList IN

RECENZIJA ŠPANJINOG FILMA ‘Ako vam ne izazove emocije, imate ozbiljan problem’

RECENZIJA ŠPANJINOG FILMA 'Ako vam ne izazove emocije, imate ozbiljan problem'

Internetska stranica specijalizirana za recenzije filmova Lonewolf.com.hr jedan svoj osvrt posvetio je dokumentarcu o paraolimpijcu Miholu Španji ‘Skrivena strana medalja’.

-Skrivena strana medalja se predstavlja kao biografski film, ali on je puno više od toga. Iako prati životnu priču mladog Dubrovčanina, Skrivena strana medalja je priča o svakodnevnim problemima osoba s invaliditetom, priča o upornosti, dvostrukim mjerilima, podjelama u društvu na one prave i oni koji u očima nekih imaju nedostatke, ali i priča o podršci, obitelji i prijateljstvu -kaže se između ostalog u recenziji.

-Možda će nekome ti kadrovi biti i surovi, pogotovo kada vidite prelijepu djevojku koja tako sliči na Evu Mendes da bi samo sekundu kasnije shvatili da nema noga, ali život je prema ovim ljudima često bio baš takav – surov! Možda šokira na prvu, ali ako ovaj dokumentarac ne izazove emocije kod vas, tada vjerujem imate ozbiljni problem – piše recenzent.

-Skrivena strana medalja je dokumentarac koji je napravljen u gotovo nemogućim uvjetima, sniman većim dijelom samo s jednom kamerom, i s ekstremno malim budgetom, što se u nekim dijelovima i primijeti, ali unatoč tome svojom kvalitetom, prije svega mislim na kadrove, glazbu i poruku koju šalje, je u stilu ESPN-ovih ’30 for 30′ filmova koji slove kao jedni od najboljih sportskih dokumentaraca. Problem nedostatka novaca nadoknađuju trud i maštovitost redateljice Antonie Dubravke Carnerud, a pogotovo glavnog kamermana, direktora fotografije i montažera Miša Sorića – stoji recenziji uz zaključak:

-Iskreno se nadam da ćete, ako vam se pruži prilika, pogledati ovaj film, ali i da će Skrivena strana medalja biti prikazivana u školama te da će možda jednog dana biti i obavezna školska lektira. Jer ovakvi filmovi, i ovakve priče iz stvarnog života, to i zaslužuju!

Cijelu recenziju možete pročitati ovdje.

Iako mu je prva godina, ‘Župski pjat’ već se može nazvati – tradicionalnim festivalom!

[FOTO] DRŽAVNO PRVENSTVO Cavtatske mažoretke osvojile zlato i srebro!