Natrag
28.4.2017 06:28

facebook

twitter

google

rss

dulist

Novi model naplate javnih površina

28.12.2011 @ 13:41 Baldo Marunčić Aktualno
Novi model naplate javnih površina

Podijelite:

U 2011. godini postignuti su jako dobri uspjesi, a za iduću godinu očekujemo još bolje rezultate, kazala je na konferenciji za medije predsjednica Destinacijskog menadžmenta Pave Župan Rusković.

Župan Rusković osvrnula se na zadovoljstvo glavnih sudionika ukupne ponude Grada. Najmanje su zadovoljni građani, koji se žale na prenatrpanost stolicama i štandovima, buku, smrad i ventilaciju restorana te na nekvalitetnu i uvoznu robu u trgovinama.
Premda oduševljeni ljepotom Grada, posjetitelji se žale na pretjeranu komercijalizaciju Grada, lošu ponudu suvenira, jednoliku ugostiteljsku ponudu i neljubaznost, nedovoljnu ponudu noćne zabave te na usluge taxi prijevoza.

Domaći poduzetnici najviše se žale na prevelike namete, nerazumijevanje lokalne uprave i cijenu korištenja javnih površina.
Strani poduzetnici drže se devize „value for money“, a najviše ih smeta gužva gostiju s cruisera, loša shopping ponuda, zimsko mrtvilo Grada, loša povezanost (direktne linije), nedovoljne potpore za promociju te nedostatak ekološke svijesti.

– S ciljem usklađivanja strateških ciljeva javnog i privatnog sektora održani su sastanci s hotelskim grupama i svi podržavaju projekt „Dubrovnik – grad za sva godišnja doba“, a dogovoreno je i da će se zajednički pristupiti izradi strategije razvoja turizma u Dubrovniku – kazala je Župan Rusković naglasivši da su se posebni napori ulagali kako bi se dobrom i ciljanom promocijom promijenila percepcija Dubrovnika kao isključivo ljetnog odredišta.

Najavljeno je kako će se u suradnji s TZ Grada Dubrovnika i Gradom Dubrovnikom nastaviti na ostvarivanju cilja produženja sezone na 220 dana pune zauzetosti. U tu svrhu, u suradnji s Croatia Airlinesom već su ostvarene linije prema Parizu, a od ožujka 2012. godine prema Zurichu.
– Treba naglasiti da od studenog iduće godine uvodimo letove iz Munchena i s londonskog Heathrowa, što je jako bitno jer će se tako omogućiti brži dolazak turista iz SAD-a, Japana i drugih udaljenijih destinacija – rekla je Župan Rusković.

Istaknula je kako je Dubrovniku kongresni centar nužan „kao oči u glavi“, jednako kao i koncertna dvorana te najavila pokretanje internetske stranice posvećene Dubrovniku zimi.

S Lučkom upravom dogovoren je maksimalni broj posjetitelja od šest tisuća koji u jednom trenutku mogu biti u Staroj gradskoj jezgri, o čemu su obavještene i cruise tvrtke.

Župan Rusković posebno je istaknula slabu reakciju Grada Dubrovnika na prijedloge DM-a.
– Smatramo kako treba imati mjeru, smanjiti broj stolica, štandova, a bolje ukrasiti Grad za blagdane. Također, za 2012. godinu očekujemo uvođenje nove metodologije izrade cijena najma javnih površina. Nova cijena ovisit će o lokaciji, kvaliteti ponude, ali i godišnjem dobu – objasnila je Župan Rusković prijedlog DM-a upućen Gradu Dubrovniku.

Predsjednica DM-a Pave Župan Rusković također je predstavila rezultate ankete provedene na uzorku od osamstotinjak gostiju u razdoblju od kolovoza do kraja jeseni. Kao razloge dolaska u Dubrovnik gosti su najčešće spominjali jedinstvene i kulturne lokacije (42%) i prirodne ljepote (37%). Većina gostiju u Dubrovnik je stigla zrakoplovom (64%), najčešće u pratnji partnera (42%) te su u najvećem postotku (81%) odsjeli u hotelima. Posjetitelji Grada najzadovoljniji su s osobnom sigurnosti (prosječna ocijena 4,45), čistoćom mora (4,38) i razgledavanje znamenitosti (4,32), a najmanje su zadovoljni shoppingom (3,06), noćnim životom (3,28) i gradskim prometom (3,32). Najzastupljenija dobna skupina starija je od 36 godina, a većinom je riječ o zaposlenim osobama. Vratiti se u Dubrovnik namjerava 49% posjetitelja, dok će to možda učiniti njih 44%.

Komentari





O autoru: Baldo Marunčić

Diplomirani novinar i magistar struke odnosa s javnošću sa žutim pojasom iz karatea. Fanatik trivije, šahovski kibicer i zaljubljenik u ukusnu domaću hranu i svoj Grad. Ne podnosi nepravdu i smatra kako novinarstvo treba biti oružje protiv te nepogode.

Iz rubrike
Impressum |  © 2013 dulist d.o.o. Sva prava pridržana