Grad

KRUŽNI TOK OKO MINČETE Inspekcija traži papire od Vlahušića!

KRUŽNI TOK OKO MINČETE Inspekcija traži papire od Vlahušića!

Inspekcija Ministarstva uprave traži od dubrovačkog gradonačelnika Andra Vlahušića da u roku od 15 dana dostavi svu potrebnu dokumentaciju za kružni tok oko Minčete, te da se očituje o navodima vijećnika Iva Gjaje.

Naime, Gjaja je u predstavci Ministarstvu istaknuo kako je ovo prometno rješenje izvedeno bez eventualne suglasnosti PU dubrovačko-neretvanske te je u nesuglasju s prometnim projektom. Gjaja je u predstavci naveo i činjenicu da se temeljem izvedenog prometnog rješenja promet odvija s velikom opasnošću za sudionike, jer se iz smjera Lapada za uključivanje prema Gružu, bez odgovarajuće signalizacije, moraju presjeći tri prometne trake. Gjaja je stoga predložio hitno postupanje kako bi se izbjegle eventualne prometne nesreće. Zbog svega navedenoga Ministarstvo od Vlahušića traži izvješće i dokumentaciju.

Podjetimo, upravo je DuList među prvima pisao kako je Gradska uprava samoinicijativno, mimo prometne studije odlučila napraviti raskrižje na Batali, koje je postalo sastavni dio famoznog ‘kružnog toka’ oko Minčete.
Pa iako su gradonačelnik Grada Dubrovnika Andro Vlahušić te pročelnik za promet Dinko Mirić u nekoliko navrata ponovili kako je cjelokupno rješenje na križanju ulica Obale stjepana Radića, Nikole Tesle te Vukovarske sukladno ‘važećim prometnim studijama’, to nije istina. Naime, prema materijalima dostupnim na stranicama tvrtke Promel, na tom mjestu predviđen je kružni tok, dok je druga eventualna studija na koju se očigledno pozivaju iz Grada Dubrovnika nedavno predstavljena Studija i Plan održive mobilnosti grada Dubrovnika.

– Ne znam zašto su uopće zatvorili ovu ulicu Ante Starčevića izjavio je u svibnju za DuList prof. Ivan Dadić ispred Instituta prometa i veza, koji je sudjelovao u izradi ove posljednje prometne studije.
– Na ovom mjestu gdje su oni napravili ovo složeno raskrižje mi smo predvidjeli kružni tok. Oni su to promijenili i sada to drugačije izgleda. Bez brojenja prometa i dodatnog izučavanja problema teško mi je predlagati rješenja, ali moje je uvjerenje kako je ovo napravljeno brzopleto bez stručnog vrednovanja svih elemenata – kazao je tada Dadić.

Jednako tako, kako su u nekoliko navrata tvrdili kako je sve rađeno u skladu s prometnom studijom, iz Grada Dubrovnika su isto tako nekoliko puta ponavljali kako imaju sve potrebne suglasnosti.
– PU DN zatražila je dopunu prometnog eleborata za prometnice na kojima se predlaže izmjena prometnog projekta, a iz kojeg će biti vidljivo na koji način će se uskladiti postojeće stanje prometne signalizacije sa planiranom te još nije izdala prethodnu suglasnost – rečeno je DuListu u svibnju ove godine.

Pročitajte još

PO MJERI GRAĐANA Tjedni pregled gradskih projekata

Dulist

OD OVOG VIKENDA Libertas ‘pojačava’ šesticu i četvrticu

Dulist

MARKO GILJAČA O PRVIM IZLAZNIM ANKETAMA Prvog Srđevca u Saboru ćekat ćemo do dugo u noć

Dulist