Natrag
19.8.2017 17:04

facebook

twitter

google

rss

dulist

KOSTURI IZ ORMARA Matušić: Vodovod grca u dugovima, a za dvoranu za sastanke se platilo 1,8 milijuna kuna!

6.7.2017 @ 11:24 Dulist Aktualno

Podijelite:

U dubrovačkoj komunalnoj tvrtki Vodovod bivša Uprava ostavila je potpuni kaos, zaključak je konferencije za novinare koja je danas održana u Maloj vijećnici Grada Dubrovnika.
Naime, nakon što su na čelu tvrtke HNS-ovog Valentina Dujmovića, zamijenili DDS-ov Lukša Matušić te članovi Uprave Vicko Begović i Zoran Ćosić, naručena je financijska analiza poslovanja, a prije nego ista bude gotova, javnosti su danas izneseni zasad utvrđeni podaci.
Gradonačelnik Mato Franković rekao je kako je Vodovod najproblematičnija tvrtka u vlasništvu Grada, te kako u skorom roku imaju više od deset milijuna kuna nadolazećih obveza, a očekivanu naplatu od šest milijuna kuna što znači da su u minusu nevjerojatnih četiri milijuna kuna.
Predsjednik Uprave Lukša Matušić istaknuo je kako nije poznato kad će pročistač za vodu biti gotov te kako će se najvjerojatnije morati ići u naplatu penala izvođaču radova, a istaknuo je kako se u Vodovodu nedavno opremila dvorana za sastanke od čak 1,8 milijuna kuna.
-Idejno rješenje plaćeno je 191 tisuću kuna, zavjese 200 tisuća kuna, keramike ima za opremiti hotel – ironičan je bio Matušić.
-Što se tiče pročistača mi imamo mogućnost naplatiti pet milijuna kuna penala za nekih 100 radnih dana, ali to je to. Ne možemo ništa više napraviti – istaknuo je on.
Franković je upozorio i kako je 2009. godine u Vodovodu bilo 156 zaposlenih, dok je 2017. ta brojka na 204.
-Vodovod na računu ima 514 tisuća kuna, obveze za plaće su 2,1 milijuna kuna, stižu na naplatu krediti od 3,1 milijuna, a ostale obveze su veće od četiri milijuna kuna. To je više od 10 milijuna kuna obveza, a mogući prihodi su šest milijuna kuna. To znači minus od najmanje četiri milijuna kuna – rekao je Franković te ustvrdio kako će Grad dati Vodovodu nedostajajuća sredstva, a najavio je financijsku analizu kako bi se utvrdilo što je sve plaćeno.
Matušić je pak istaknuo kako je u razdoblju od 2013. do 2017. godine u Vodovodu zaposleno 20 novih ljudi, a nijedna osoba koja se bavi primjerice vodom ili kanalizacijom.
-Dočekalo nas je i 400 tisuća kuna narudžbi za 15 novih vozila, a sve su to ugovori koji su potpisani od veljače do travnja ove godine – rekao je on te dodao i kako su se u Zagrebu na sastanku ‘crvenili’ jer su obaviješteni da nitko iz Vodovoda godinu dana nije kontaktirao s Hrvatskim vodama.
Na konferenciji je ustvrđeno kako Vodovodu prijeti gubitak 1,5 milijuna kuna za sustav Štikovica-Vrbica-Lozica, a član Uprave Vicko Begović rekao je i kako je komisija Hrvatskih voda donijela odluku da neće biti isplaćena sredstva za Palatu jer je ‘grubo prekršen Zakon o javnoj nabavi’.
Zamjenica gradonačelnika Orlanda Tokić ustvrdila je kako Grad Dubrovnik ima rok od maksimalno pola godine za rješavanje imovinsko pravnih odnosa, kao i mijenjanje prostornih planova, i cjelokupne dokumentacije da bi mogli aplicirati na fondove EU.
– Okvirni rok je do kolovoza 2018. godine, no JASPRES-u treba u prosjeku pola godine za odobrenje, a to znači da mi cjelokupni posao moramo napraviti u pola godine. Grad je za sve to imao preko tri godine, a mi smo sada dovedeni pred zid da to moramo riješiti u tako kratkom roku – rekla je ona.
U dubrovačkoj komunalnoj tvrtki Vodovod bivša Uprava ostavila je potpuni kaos, zaključak je konferencije za novinare koja je danas održana u Maloj vijećnici Grada Dubrovnika.
Naime, nakon što su na čelu tvrtke HNS-ovog Valentina Dujmovića, zamijenili DDS-ov Lukša Matušić te članovi Uprave Vicko Begović i Zoran Ćosić, naručena je financijska analiza poslovanja, a prije nego ista bude gotova, javnosti su danas izneseni zasad utvrđeni podaci.
Gradonačelnik Mato Franković rekao je kako je Vodovod najproblematičnija tvrtka u vlasništvu Grada, te kako u skorom roku imaju više od deset milijuna kuna nadolazećih obveza, a očekivanu naplatu od šest milijuna kuna što znači da su u minusu nevjerojatnih četiri milijuna kuna.
Predsjednik Uprave Lukša Matušić istaknuo je kako nije poznato kad će pročistač za vodu biti gotov te kako će se najvjerojatnije morati ići u naplatu penala izvođaču radova, a istaknuo je kako se u Vodovodu nedavno opremila dvorana za sastanke od čak 1,8 milijuna kuna.
-Idejno rješenje plaćeno je 191 tisuću kuna, zavjese 200 tisuća kuna, keramike ima za opremiti hotel – ironičan je bio Matušić.
-Što se tiče pročistača mi imamo mogućnost naplatiti pet milijuna kuna penala za nekih 100 radnih dana, ali to je to. Ne možemo ništa više napraviti – istaknuo je on.
Franković je upozorio i kako je 2009. godine u Vodovodu bilo 156 zaposlenih, dok je 2017. ta brojka na 204.
-Vodovod na računu ima 514 tisuća kuna, obveze za plaće su 2,1 milijuna kuna, stižu na naplatu krediti od 3,1 milijuna, a ostale obveze su veće od četiri milijuna kuna. To je više od 10 milijuna kuna obveza, a mogući prihodi su šest milijuna kuna. To znači minus od najmanje četiri milijuna kuna – rekao je Franković te ustvrdio kako će Grad dati Vodovodu nedostajajuća sredstva, a najavio je financijsku analizu kako bi se utvrdilo što je sve plaćeno.
Matušić je pak istaknuo kako je u razdoblju od 2013. do 2017. godine u Vodovodu zaposleno 20 novih ljudi, a nijedna osoba koja se bavi primjerice vodom ili kanalizacijom.
-Dočekalo nas je i 400 tisuća kuna narudžbi za 15 novih vozila, a sve su to ugovori koji su potpisani od veljače do travnja ove godine – rekao je on te dodao i kako su se u Zagrebu na sastanku ‘crvenili’ jer su obaviješteni da nitko iz Vodovoda godinu dana nije kontaktirao s Hrvatskim vodama.
Na konferenciji je ustvrđeno kako Vodovodu prijeti gubitak 1,5 milijuna kuna za sustav Štikovica-Vrbica-Lozica, a član Uprave Vicko Begović rekao je i kako je komisija Hrvatskih voda donijela odluku da neće biti isplaćena sredstva za Palatu jer je ‘grubo prekršen Zakon o javnoj nabavi’.
Zamjenica gradonačelnika Orlanda Tokić ustvrdila je kako Grad Dubrovnik ima rok od maksimalno pola godine za rješavanje imovinsko pravnih odnosa, kao i mijenjanje prostornih planova, i cjelokupne dokumentacije da bi mogli aplicirati na fondove EU.
– Okvirni rok je do kolovoza 2018. godine, no JASPRES-u treba u prosjeku pola godine za odobrenje, a to znači da mi cjelokupni posao moramo napraviti u pola godine. Grad je za sve to imao preko tri godine, a mi smo sada dovedeni pred zid da to moramo riješiti u tako kratkom roku – rekla je ona.

Komentari





O autoru: Dulist


Iz rubrike
Impressum |  © 2013 dulist d.o.o. Sva prava pridržana