Natrag
6.12.2016 17:00

facebook

twitter

google

rss

dulist

KONFLIKTI NA POSLU Što ne trpimo i zašto se svađamo?

21.11.2016 @ 8:28 Dulist Zanimljivosti
KONFLIKTI NA POSLU Što ne trpimo i zašto se svađamo?

Podijelite:

Loš dan, naporan šef, brbljav kolega… Ponekad je dovoljna sitnica da dođe do konflikta, makar i na radnome mjestu. Ili?

U anketi provedenoj na više od 3000 ispitanika portal MojPosao je istražio ulaze li Hrvati u konflikte na radnome mjestu i ako da, s kim?

Više od polovice ispitanika (55 posto) priznaje da na poslu ulaze u konflikte dok preostalih 45 posto to ne radi. Od ispitanika koji ulaze u konflikte na poslu, većina se najčešće sukobljava s kolegama (25 posto). Razlozi su mnogostruki: od ljubomore radi podjele posla i visine plaće do nepoštivanja drugih i gledanja vlastitih interesa.

Ispitanici se također sukobljavaju s kolegama ‘koji izbjegavaju rad’ te radi ‘propusta u obavljanju posla’.
-Ne shvaćaju koliku količinu posla odradim te se njima uvijek treba izlaziti u susret – kaže jedan od ispitanika, dok drugi ironično komentira kako ‘voli timski rad’.

Ništa bolje ne prolaze ni šefovi s kojima se najčešće sukobljava 23 posto ispitanika. Ispitanici se najčešće sukobljavaju sa šefovima jer su ‘picajzle’, ‘autoriteti bez pokrića’, ali i zato jer misle da njihovim šefovima ‘nedostaje stručnog znanja’.
-Konflikt je isključivo zbog plaće jer šef kaže da je iznimno zadovoljan mojim radom, a nema nikakve nagrade. Osjećam se kao budala i nemotivirano pa ‘pucam’ na svaki dodatni zahtjev – priznaje jedan od ispitanika.

S klijentima u konflikte ulazi 6 posto ispitanika. Kao razlog ističu sukobe oko cijene proizvoda ili usluga ili općenito ‘rad s ljudima’.

Na popisu drugih osoba s kojima ulaze u konflikte 1% posto ispitanika navelo je kupce, izvođače radova tajnicu te zaposlenike. Naime, u ovoj skupini našla se i jedna šefica koja kaže da u konflikte najčešće ulazi ‘s ljudima kojima je nadređena’.

Komentari





O autoru: Dulist


Iz rubrike
Impressum |  © 2013 dulist d.o.o. Sva prava pridržana