Zanimljivosti

Kako uključiti dijete s autizmom u redovnu nastavu?

Kako uključiti dijete s autizmom u redovnu nastavu?

Funkcionalnija djeca s poremećajima autističnog spektra mogu se kvalitetno uključiti u redovnu osnovnu školu, no kako bi se u tome uspjelo potrebno je s njima raditi na adekvatan način, te ostvariti suradnju škole, roditelja i struke.

O toj temi na edukativnom skupu u Osnovnoj školi „Ivana Gundulića“govorila je prof. dr. sc. Jasmina Frey Škrinjar s Odsjeka za inkluzivnu edukaciju i rehabilitaciju Edukacijsko – rehabilitacijskog fakulteta u Zagrebu, osvrnuvši se na pozitivne primjere uključivanja visokofunkcionalnih autista, od onih anonimnih do Temple Grandin.
Primjer dobre prakse u osnovnoškolskoj dobi postoji i u Dubrovniku. Iznijela ga je Marita Tošić, učiteljica razreda u kojem je i dijete s visokofunkcionalnim autizmom.
Na skupu koji je okupio 52 sudionika, većinom učitelja i nastavnika, s područja Dubrovačko – neretvanske županije, istaknuto je i kako nikad nije kasno za početak rada s djetetom s poremećajem autističnog spektra i za rezultate u njegovu napretku, no oni su svakako bolji ako se krene što prije.
Skup je organizirao Savez udruga za autizam Hrvatske u suradnji sa Sekcijom za autistični spektar i komunikacijske teškoće Udruge „Zajedno po zdravlja“. Dio je projekta financiranog od Nacionalne zaklade za razvoj civilnog društva.

Pročitajte još

DUBROVNIK NEKAD I SAD Fotografije nekadašnjeg svjetskog fotografa i nizozemskog istraživača naših krajeva

Dulist

PREKRASNA TRADICIJA Balanje u Konavlima

Dulist

PLAVO DOGAĐANJE Niz prezentacija o problemu otpada u moru, demonstriran i robotski sustav

Dulist