Natrag
28.5.2017 17:03

facebook

twitter

google

rss

dulist

Kako da „Ništa“ postane „Nešto“

27.6.2012 @ 12:46 Andrea Falkoni Račić Aktualno
Kako da „Ništa“ postane „Nešto“

Podijelite:

Županijski povjerenik Hrvatskih laburista – Stranke rada Ivan Nikolić uputio je priopćenje povodom jučerašnjeg posjeta ministra Siniše Hajdaš Dončića.

Priopćenje nazvano Novo „rješenje“ prometne povezanosti iz Kukuriku kuhinje – Kako da „Ništa“ postane „Nešto“ donosimo u cijelosti:

– Posjet ministra pomorstva, prometa i infrastrukture Siniše Hajdaš Dončića Dubrovniku samo je još jednom potvrdio kako ova Vlada nema nikakvu viziju niti strategiju prometnog povezivanja juga Hrvatske.

Nakon što su u šest mjeseci lutali s idejama povezivanja autocestom preko Popova polja ili preko Neuma do „negdje u Primorju“, idejama koridora za koji bi dali BiH povlašten položaj u luci Ploče i za koji nisu riješene pristupne ceste s dubrovačke strane te „plave obilaznice“ kojom su doveli u pitanje opstojnost Malostonskog zaljeva kao zaštićenog rezervata prirode, Vlada se jednostavno odlučila na – ništa.

Naime, nakon sastanka sa županom, dubrovačkim gradonačelnikom i načelnicima nekoliko općina ministar Hajdaš Dončić jednostavno je naumio odgovornost za vlastitu i bezidejnost Vlade kojoj pripada prebaciti na lokalnu i regionalnu vlast. Kazao je tako kako župan i lokalni čelnici žele da umjesto trajektne veze Komarna – Brijesta bude pojačana linija Ploče – Trpanj, ali da im on daje još tjedan dana da pristanu na njegovu ideju „plave obilaznice“.

Osim što je „plava obilaznica“ prema tvrdnjama stručnjaka koji promišljaju zaštitu Malostonskog zaljeva riskantan projekt, jasno je da spoj na pelješku cestu nije prikladan odnosno da postojeća cesta od Brijeste ne omogućava promet kamionima. A od projekta ceste Doli – Pelješki most se odustalo. Trajektna linija Trpanj – Ploče poboljšana je za bivše Vlade jer je tada napravljeno i trajektno pristanište i obilaznica Trpnja te su na tu liniju dovedeni veliki trajekti. Upravo kako bi se olakšala situacija pri ulasku u Europsku uniju, a do završetka gradnje Pelješkog mosta.

Stoga nije jasno želi li ministar jeftinim potezom prebacivanja odgovornosti na lokalnu vlast u konačnici ustvrditi kako je ova Vlada poslušala lokalne čelnike i riješila pitanje prometne povezanosti juga države na način da je prisvojila realizirani projekt bivše Vlade. Svakako, Hrvatski laburisti – Stranka rada držimo kako je ponašanje ministra Hajdaš Dončića i Vlade ne samo uvredljivo i omalovažavajuće za stanovnike juga Hrvatske već i još jedan dokaz u nizu njegove i njihove nekompetentnosti i potpunog nerazumijevanja problema prometne izoliranosti Dubrovačko-neretvanske županije.

Zato, ukoliko ministar Hajdaš Dončić smatra kako je ovim „briljantnim“ pristupom riješio najveći problem krajnjeg juga onda bi za njega, njegovu stranku i Vladu najbolje bilo da krene stopama svog prethodnika odnosno da i on podnese ostavku. Jer, ukoliko nastavi rješavati nagomilane probleme u svom resoru po ovom principu – svakakvih ćemo se čuda nagledati, a nijedan problem riješiti – priopćenje je kojeg potpisuje Ivan Nikolić.

Komentari





O autoru: Andrea Falkoni Račić

Profesorica sam povijesti i etnologije, no igrom slučaja, ili sreće, nakon završenog studija počela sam raditi kao - novinarka. I u tom poslu, uz lijepe, ali i teške trenutke, ostala niz godina. Volim kad svojim radom pomažem ljudima velikog srca. U slobodno vrijeme, nije da ga baš imam, čitam, slušam, osluškujem...

Iz rubrike
Impressum |  © 2013 dulist d.o.o. Sva prava pridržana