Hrvatska

IMPRESIVNO DJELO ZA Pelješki most bit će potrebno čak 70 tisuća tona čelika

IMPRESIVNO DJELO ZA Pelješki most bit će potrebno čak 70 tisuća tona čelika

Završena je evaluacija pristiglih ponuda za Pelješki most, a kako se sve jače može čuti, izbor bi mogao pasti na kineski državni konzorcij China Road and Bridge Corporation u kojem su CCCC Highway Consultants, CCCC Second Highway Engineering i CCCC Second Harbour Engineering.

Naime, kako prenosi Jutarnji list, konzorcij je predao najjeftiniju ponudu u visini od 2,08 milijardi kuna bez PDV-a. Ta je ponuda pola milijarde kuna niža od zajedničke ponude talijanskoga Astaldija i turske tvrtke Ictas.

Iako je riječ o kineskom konzorciju, a projekt gradnje Pelješkog mosta i pristupnih cesta s 85 posto sredstava financira Europska unija, Europska komisija u ovom trenutku nema službenih prigovora na mogući izbor neeuropske kompanije koja bi gradila taj most, a kako je nastao projekt, hrvatska će javnost saznati sljedeći tjedan na međunarodnom sajmu investicijskih projekata REXPO 2017., koji će se održati 30. studenoga i 1. prosinca u Zagrebu. Tamo će sudjelovati i Marjan Pipenbaher, glavni i odgovorni projektant Pelješkog mosta, kao osoba koja će predstaviti impresivnu konstrukciju od čak 70 tisuća tona čelika, 148 pilona, 12 stupova, 8 stupova u moru te duljine čak 2440 m…

Prezentaciju pod nazivom “Pelješki most – inženjersko remek-djelo” održat će 30. studenoga, a djelove prezentacije, kao i razgovor s Pipenbaherom, pogledajte ovdje.

Pročitajte još

OD PREVLAKE DO ILOKA Biciklistički maraton u spomen ubijenih redarstvenika u Borovu selu

Dulist

Isplata povrata poreza počinje 2. svibnja

Dulist

NADZOR BRZINE Postavlja se 110 novih kućišta i skoro 40 kamera diljem Hrvatske

Dulist