Natrag
23.7.2017 14:45

facebook

twitter

google

rss

dulist

Dubrovčani ne vole garaže!

5.6.2012 @ 14:10 Andrea Falkoni Račić Aktualno

Podijelite:

Prometna rješenja u i izvan Grada obilježila su stručnu, prethodnu raspravu nacrta prijedloga izmjena i dopuna i Prostornog plana uređenja i Generalnog urbanističkog plana uređenja Grada Dubrovnika.

Gradonačelnik Andro Vlahušić još je jednom iznio svoj stav kako neće dozvoliti prolazak tranzita, odnosno brze ceste za Crnu Goru i Albaniju preko Dubrovnika.
– Pregazilo nas je vrijeme. Nema prolaska brze ceste kroz Dubrovnik – poručio je Vlahušić, dodavši kako je gradska uprava odlučila projektirati 90 posto rješenja iz Prometne studije, koju je stručnoj javnosti predstavio Damir Pološki iz Građevinskog fakulteta u Zagrebu. Uključuje to i tunel od Splitskog puta do Minčete.

– Na Osojniku će biti oznaka zabranjeno za vozila preko 5 t, osim za potrebe Grada, Župe i Konavala – kategoričan je bio Vlahušić, dodavši kako će se na Osojniku izgraditi veliki parkirališni prostor za 1000

– 2 tisuće vozila za posjetitelje koji će se u Dubrovnik prevoziti javnim gradskim prijevozom. Ukoliko netko želi autom do grada, moći će ali uz visoke cijene. Takav, nešto manji parkirališni prostor bit će i na Dupcu, po istom sustavu. Osvrnuo se Vlahušić i na broj garažnih mjesta, koji je potrebno revidirati, jer „ljudi u Dubrovniku ne idu tako lako u garažu“.
 
– Ljudi vole ostaviti auto na prometnicama. Možda to nije poželjno, ali je to kultura življenja ljudi u ovom gradu, što treba uvažavati – naglasio je Vlahušić, dodavši kako treba na prostoru grada pronaći i lokaciju za još jednu benzinsku postaju (predložena lokacija je Vojnović, preko puta DV Palčica, što će se još razmatrati).

Tijekom prethodne rasprave o nacrtu prijedloga GUP-a Slobodan Vuković iz Društva arhitekata Dubrovnika istaknuo kako, za razliku od gradonačelnika koji smatra da smo svi taoci autoceste, on misli da smo svi taoci slike grada, koja se definira samo ispod Srđa.

– Svi problemi proizlaze iz toga. Zabrinjava me što će biti s ovim gradom, koji postaje prometno-cestovni koridor, umjesto da parkovima i pješačkim zonama, ne trotoarima širimo atraktivnost – istaknuo je, među ostalim, Vuković.

Komentari





O autoru: Andrea Falkoni Račić

Profesorica sam povijesti i etnologije, no igrom slučaja, ili sreće, nakon završenog studija počela sam raditi kao - novinarka. I u tom poslu, uz lijepe, ali i teške trenutke, ostala niz godina. Volim kad svojim radom pomažem ljudima velikog srca. U slobodno vrijeme, nije da ga baš imam, čitam, slušam, osluškujem...

Iz rubrike
Impressum |  © 2013 dulist d.o.o. Sva prava pridržana