Natrag
5.12.2016 11:24

facebook

twitter

google

rss

dulist

BODY PUMP INSTRUKTORICA TEA PAČE Aktivirajte mišiće i dovedite se u formu!

13.11.2016 @ 18:03 Dulist dulist IN
BODY PUMP INSTRUKTORICA TEA PAČE Aktivirajte mišiće i dovedite se u formu!
7;7

Podijelite:

Izdržljivost, snaga, samopouzdanje, lijepo oblikovano i ženstveno tijelo – sve to može se postići Body pump treningom.

Riječ je formi vježbanja koju već pet godina u Hotelu Adriatic vodi viša trenerica fitnessa Tea Pače. Mnogi joj zavide na izgrađenom tijelu, ali upravo je baš ona poticaj I dokaz kako se uz trud i upornost, uz samo tri sata vježbe tjedno, može postići odlična forma.

Što je zapravo Body pump?
Body pump je namijenjen svima koji žele oblikovane i jake mišiće i to brzo. Vježba se s utezima, no instruktorica Tea odmah na početku objašnjava da se djevojke I žene ne moraju bojati kako će se nabildati.

-Svi znamo da se s godinama gubi mišićna masa, a dobiva masna masa, pogotovo ako niste aktivni. U godinu dana kilaža mi je ostala ista, ali sam uspjela dobiti 1 kilogram mišićne mase, a izgubila sam 1 kilogram masne mase, što se teško postiže u isto vrijeme. Ako ipak želite mišiće, bit će potrebno puno truda, upornosti, volje, odricanja, ali i raznih dodataka prehrani. Svakako nije lako ‘nabildati se’. Ako pak želite smršaviti, onda se to uz ove vježbe i balansiranu prehranu svakako može postići – kaže instruktorica Tea objašnjavajući kako se tijekom 55-minutnog treninga prolaze osnovne vježbe iz body buildinga.

-Aktiviraju se svi mišići u tijelu, i oni najmanji za koje niste znali da uopće postoje. Koriste se mala do umjerena opterećenja. Radi se veliki broj ponavljanja (i do 100 ponavljanja po vježbi) što bržih, što sporijih i to je ono što šokira mišiće te satima nakon ovakvog treninga ubrzano trošimo kalorije. Na samom treningu sagorjeva se čak i do 500 kalorija – pojašnjava Tea, koja je nakon završene više trenerske škole radila kao instruktorica i osobni trener u teretani, ali je tek do željene figure došla upravo kada je krenula s Body pump treninzima.

-Trening nije nimalo lagan, ali je prikladan za sve generacije, budući da ga svatko radi u svojim mogućnostima. Jako brzo se nauči koreografija i dolazi u formu i zato nema grupe za početnike. Trening je jako učinkovit, a motivirajuće i zabavno je što radimo u grupama i uz odličnu glazbu. To daje izvrstan poticaj. Uz ovaj trening nije potrebno provoditi dodatne sate u teretani, a ako neka od djevojaka ipak želi postići nešto više, onda svakako preporučam neku vrstu kardio aktivnosti poput trčanja, plivanja, šetnje ili vožnje bicikla.

A kad stižu prvi rezultati?
-To je jedno od najčešćih pitanja koje me cure pitaju. To im ipak ne mogu sa sigurnošću odgovoriti jer to ovisi o puno drugih čimbenika poput stila života, načina prehrane te kako provode slobodno vrijeme. Ipak ako pripaze na prehranu i ako su redovite i uporne u treninzima do prvih vidljivih rezultata dolazi se već nakon tri mjeseca – kaže instruktorica, koja je najavila kako u siječnju planira pokrenuti i Body pump grupu za muškarce.

-Do sad je 50-ak muškaraca pohađalo ovaj trening i oduševljeni su. Ovdje kod nas muškarci nisu navikli na ovakav tip treninga, nešto su sramežljiviji, ali vjerujem kako će odaziv biti odličan – ističe dubrovačka fitness trenerica koja je za kraj dodala:

-Sretna sam što sve više ljudi postaje osvješteno koliko pravilan način života, treninzi i prehrana mogu doprinijeti kvaliteti njihovog života. Stoga, nemojte čekati da se pojave zdravstveni problem koji će vas natjerati na vježbanje. Preduhitrite ih i krenite odmah!

Dobre strane body pumpa
Svi znamo da je bilo koji tip fizičke aktivnosti koristan za naše zdravlje. Donosimo vam glavne koristi Body pump kao forme vježbanja:
-kardio vježbe i vježbe cijelog tijela
-poboljšava se tjelesna snaga preko upotrebe utega
-poboljšava se izdržljivost i opća kondicija zbog same vrste vježbi
-pravilno se oblikuju mišići, sa fokusom na mišićne grupe
-poboljšava se držanje tijela, a to se postiže balansiranim i kontroliranim izvođenjem vježbi
-lako se uči, nema teških pokreta

 

Komentari





O autoru: Dulist


Iz rubrike
Impressum |  © 2013 dulist d.o.o. Sva prava pridržana